Back to real life

Jaha då var det redan söndag och dags att åka hemåt till lillBoden igen. Helgen har varit mycket trevlig med familjen. Igår drog vi in till skelleftecity så pappa kunde kika på bilar, maria kunde träffa kicki och jag fick se stefans nya lägga i hamnen :) Blev kär i området han bor i direkt, kändes som att här skulle Ariel trivas =))

Sen bar det av hem igen till Kusmark för vad det egentligen blev, ett filmmaraton. Vi hann med att se dessa filmer; Bring it on - in it to win it, Dante's Peak, Lets go to prison samt Batman :)) Till det käkade vi tacos och alldeles för mycket godis. Får bli en låång springtur ikväll när jag kommit mig hem =)
Inatt var ingen bra natt, drömde massa mardrömmar. Måste varit pga allt snacks eller så var det något annat..who knows.

Idag kommer min buse till bror hem från turkland också, wiihiii ;D



Wait a Minute.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Vem var det som valde att se Bring it on - in it to win, jag undrar! =)

Men däremot så kan du ju inte bara säga att ni såg Batman. Du vet det finns ett par stycken!! :P Så eftersom du bara sa sådär så utgår jag ifrån att du såg den första Batman,,,, den från 60-talet. Det är helt underbart......dåligt! :D Passar nog dig rätt bra ^^

2010-09-06 @ 07:50:25
Postat av: Kristin

din nisse, vi såg batman med clooney och nicholson ;)

2010-09-06 @ 17:19:19
URL: http://kristiiiin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0