Update från helgen.

Nordic rage ägde ihelgen. Bra sällskap och bra band. Självklart regerade ReinXeed som vanligt och inte haparanda-svennarna som alla verkar tycka. Metal på svenska med finskdialekt går Inte hem hos mig, sorry guys.
Men till det viktiga, ReinXeed. Så här skrev NSD om dem;
"ReinXeed var kvällens första stora publikdragare och visade att en Disneyklassiker alltid går hem. Tommy Johansson imponerade som vanligt med sin röst. Välkomponerad symfonisk powermetal som förde tankarna till amerikanska Halloween."

Annars rullar väl allt på som vanligt, har fruktansvärt ont i mina knän just nu. Vet snart inte vars jag ska ta vägen, eftersom det inte går att göra något åt det. Man ska ju inte klaga men ibland måste man få det hehe.
Tack och lov kan jag ju iallafall sova om nätterna, hade vart värre om det värkte på natten.

Har även sökt ledigt från jobbet under mellandagarna så jag kan träffa mig kära far lite, men är inte alls säker på att jag får det beviljat. Let's see how it goes.

Här är förresten en bild från halloween, har glömt lägga upp den haha.

Gänget samlat inför kvällen ;D

Nu blir det film, Bröderna Karlsson, sen sängen. Så God Natt!



Snart äre jul igen nissar!

Ja okey, efter mycket tjat av mina kära läsare blir det en update nu, dock väldigt kort en eftersom jag håller på att somna här med datorn i knät. haft så mkt att göra efter jobbet den här veckan samt varit astrött så datorn har inte direkt varit min största prioritet hehe. Ikväll började jag julpynta i smyg hihiii, vet att jag brukar vara väldigt strikt med att man inte får pynta innan 1 advent, men hinner inte ihelgen och eftersom det kommer folk på adventsfika på söndag måste ju mysfaktorn med julpynt vara på topp då! Imorgon kommer nog granen upp också hihiii. Lätt den bästa dagen på året, när pyntet skall upp.

Nu ska jag & ariel gå och lägga oss i sängen och kramas, skriver väl imorrn också då så lilla mammsen blir glad ;))

God Natt!

lägger mig i soffan och andas ut

Oh, en sten föll från mitt hjärta. Jag klarade alla proven så nu är jag godkänd tränare för cheer fortsättningsklasserna. Känns skönt att ha det på papper faktiskt :) Var helt sjukt nervös när vi skulle få veta resultaten eftersom jag skulle in sist av alla hehe, men det gick ju awesome. Att tillägga är ju att Stina (också från CF) klarade kursen hon med, så har Cheer Future massor med utbildade ledare.

Nu ska jag slappna av hela kvällen för imorgon börjar pressen och verkligheten igen.

Men, det viktigaste, Jag blev godkänd!

You don´t belong in there, just get out.

Vad hände med denna vecka liksom? Redan fredag. Sitter här med min Arielbus. Borde vara på stuk och lyssna på ReinXeed live, men nejdå, har tränarutbildning ihelgen så måste plugga inför den, för om jag inte klarar provet blir jag inte godkänd tränare. Så vuxen som jag är (ikväll iallafall) ska jag plugga in lite termer som scf vill att jag ska använda. Ingen tv eller dator förren jag är klar då.

Veckan som gått har inte givit så mkt spännande saker, mest arbetat flitigt och varit på träningar. Har sett lite "mind fucking-movies" som de kallas, samt "Kommisarie Späck", haha den var asbra. Lika dålig humor som min&tommys, bra skit så att säga!

Och vet ni?! Nästa söndag får man julpynta!! SJUKT TAGGAD FÖR DET ALLTSÅ! Lätt roligaste dagen på året, ohja!

Nämen om jag skulle ta och slita mig från datorn då, p&k.

Ännu en bra lördag :)

Haft koreografiläger hela veckan så varit heelt slut när jag kommit hem, så därför denna dålga uppdatering. Och idag fyller ju lilla jens (som faktiskt har Bältros!) år. Så fika, tårta & kaffe hela långa dagen hehe. Nu har subban kommit och vi sitter och väntar in klockan så vi kan börja dra mot snabelhuset och se på ReinXeed (och kanske Slowgate om jag ids stanna haha).

Idag skulle min kära mamma klippa mina toppar.. det slutade med en ny filla så att säga, Mot min vilja hmm... Men kan faktiskt säga att jag tror jag börjar gilla den, har inte bestämt mig ännu hehe. Ajja slänger upp en bild eller två så får ni själv avgöra om det är bra eller anus ;)

Nu är det tagg inför kvällens spelning!!






Nä måste vi kila ;D
TAGGA!

Goodbye my hopeless dream.

Egentligen var denna måndag bara skit, men sen fick jag träffa Triana och Gregory igen så det kändes lite bättre då. Har saknat dom små nissarna från Miami ;D Och miniorernas program är redan awesome! <3
Nu ska jag ligga i soffan och tycka lite synd om mig själv och sen sussa.

Helgen var iaf sjukt bra för er som inte var där. Ni ska få bilder imorrn kanske.

Men nu detta;


The Granskogerz live at Laponia to night

Veckan gick sjukt fort den här gången. Så nu sitter jag här hemma hos lilla Kim och känner lugnet. Tar det väldigt soft inför kvällen/natten. Maskerad, konsert, alkohol och galna människor jag aldrig träffat bara hört talas om. Tror det kommer bli Awesome! Pojkarna granskogerz har farit och repat och ställt iordning scenen inför kvällen. Så nu sitter jag, morgan och jonas här mitt i centrum i lilla jauret. Snart blir det nog coop(ica?) & sen dusch samt fix inför the big night!
Taggad till tusen? OJA!


Tagg!


RSS 2.0