believing forever


sorry but that's me

Middag på Bodensia med Anna D, Anna S & Elina. verkligen mysigt :)
Nu ska jag se klart big brother, sen sova & tagga jobb sju dagar i sträck. Kommer vara lagomt slut nästa fredagkväll hehe. Men thats life. Att vara soffliggare ger inga pengar ;)

Hihii kunde inte hålla mig så beställde lite från ellos nyss;


Jag vet, dom skriker typ Kristin, därför jag inte kunde hålla mig. Hoppas dom är lika fina i verkligheten. Båda är i set med fyra delar så det är två täcken och två kuddöverdag av varje :D MUMS!

"A reason to start over new"

Photoshoot igår :)

Så här blev några av bilderna. Om någon vill bli sminkad och fotad, bara att hojta till så styr vi upp det! :)




Make up

Blev lite nytt smink den här månaden ;)



Produktlista:
Concealer palette - Ebay
Ögonskuggepalette med neutrala skuggor - Ebay
Rouge "Worship" - Face
Mascara "Sensitive"- Make up store
Läppenna Something borrowed - Make up store
Läppstift "baby" - Make up store
Nagellack "judith" - Make up store
Grön ögonskugga "leaf" - Make up store
Mörkgrön ögonskugga "smaragde" - Make up store

Har haft lite abstinens efter läppstiftet baby sen det tog slut. Me love it! ;D



Nu ska jag studsa iväg till min tant erika <3

It's never the right time

Cheer DM i Kuriren

Klicka på bilden för att komma till repotaget. Där bl.a jag blev intervjuad :)




Now I'm your red headed Bitch.

As Promised.




Rödhårig igen. Mmm Me like.
Nu måste jag bara klippa skiten också hehe.

The First Step.

Ny hårfärg. Det känns bra, något nytt så att säga. Bilder kommer imorgon.

Bäst idag;

Cheer Future i NSD

Klicka på bilden för att komma till repotaget om Norrbottens ledande Cheerförening! :D


Resultat Cheer DM i Boden 6 Mars 2011.

Resultat

Cheerdans nybörjare

1:a Eagles stars, ÖGK

 

Individuell Junior

1:a Rebecca Nordlund, LCD

 

Minior nybörjare

1:a Cheer Future

2:a Kalix Cheerleading Team

 

Minior fortsättning

1:a Cheer Future

2:a Fireflies, Cheer Force Allstars

 

Junior avancerad

1:a Cheer Future

 

Senior nybörjare

1:a Stingrays cheer

2:a Cougars, Jämtland Cheer

 

Senior fortsättning

1:a Famous, Cheer Force Allstars

2:a Survivors, ACA

 

MVP

Stingrays cheer

 

 


Here to take the title, and dominate this floor!

Ja vad ska man säga..

Cheer Future 2011 - You better be prepared out there!


Minior Nybörjare - GULD
Minior fortsättning - GULD
Junior Avancerad - GULD




SM & RM Here we come!

Cheer Future, Better then before
Here to take the title,
And dominate this floor, Yeah!




RSS 2.0