take a ride on the wild side

Har varit sjuk i stort sett hela veckan så därför har jag inte skrivit nåt i bloggen. Är fortfarande sjuk men har inge feber längre iaf. Var hemma från jobbet i torsdags och då låg jag verkligen helt däckad i sängen hela dagen :/ Inte okey.

Igår var det fest hos erika&jonte, sen gick jag till marias halloween fest en stund. & idag har vi gjort hemmagjord pizza, den blev aaawesome alltså.

Imorgon måste jag kila på staden och hitta sista detaljerna till min halloween-kostym inför lördagens bravader i Arvidsjaur. Är sjukt taggad, tror de kommer bli fett kul där borta i boschen hehe.

Nu är det sova som står högst på listan, ha de bra nisselassar ;D


jag och min brothaa ;)

Congratz din baya!

Grattis på födelsedagen din lilla turtle! ;D Hoppas du blev fett nöjd med ditt nya digitala trumset!

PÖSS & KRAM från lillbayan!




Sweet Sweet vanilla you

Ikea igår med jonte&erika. Köpte mig massa nya möbler och annat, så har möblerat om en hel del och skaffat mig en ordentlig make up-hörna. Ska fota i veckan så får ni se hur awesome det blev! :))
Och ett stort tack till Maria & Mattias som tog hand om min knasiga ArielBus igår <3

Inatt blev jag sjuk också.. Inte okey at this moment. hehe, bra dag imorgon iaf. Nu måste jag knarka halstabletter.

Ikväll är det Scream 1 som står på listan, så länge sen man såg den alltså.


Saknar denna söta tös sjukt mkt idag <3 Kom hem!

-it's my liberty walk

Life halvtomt i bloggen den här veckan hehe. Har väl haft annat att tänka på? Svar ja.

Fick massa presentkort när jag fyllde år så drog till luleå med jens föräldrar igår för att shoppa massa smink och tröjor , Happy me!

Ikväll var det träning (som vanligt), Minior A utvecklas så himla mycket varje träning, sjukt kul att se faktiskt!

Känner inte att jag har så mycket mer att tillägga utan ska lägga mig under täcket och somna in till ett avsnitt av Friends. Sov gott!


dagen efter

Har inte tänkt skriva så mkt om kvällen igår utan bara visa några bilder.



Tack ni som firade mig och höll er på rätt linje igår <3

Update -Fail på mig

Hmm.. Fel av mig, jag började inte min b-day med träning, började först att pajja telefonen i handfatet. Bra jobbat kristin! Så är telefonlös, vill ni mig något får ni atm ringa till jens ist. Ska låna erkans gamla fon senare ikväll om ni vill ringa då ist :)

PUSS

Great day!

Happy birthday to me, happy birthday to me!! ;D

Börjar min födelsedag med att kila på träning i två timmar, sen blir det full rulle inför kvällen.
Pch bara så ni vet, måste Alla vara snäll med mig idag hähää! ;)


jag ser det snöar, jag ser det snöar!

Snacka om att Ariel blev fett nöjd när hon fick leka i snön imorse ;D




-Håll tummarna nu allihopa..

"U make me wanna listen to music again"

Jäkla skit internet har varit nere, me DON'T like. Men, nu är det tillbaka och jag är happy igen.

Ensammen hemma veckan, och sjuk.. Måste kurerara mig inför min b-day på lördag. Är såå taggad gott folk!
Ikväll blev det bullbak inför helgen då massa folk kommer på fika u see.

I söndags när vi kom hem drog jag över till Erika för att färga hennes hår, fransar och bryn. Dvs lite behövligt tjejmys! Tänkte faktiskt inte skriva så mkt utan ska lägga mig i sängen med min Ariel och sussa.

Busvovven Norton ihelgen <3


Sov Gott & Dröm sött
, i know i will.

In the big city called Kusmark;D

Är hos min kära far under helgen, det är full rulle med alla vovvar eftersom lilla arielbus är med och styr upp ;)) Igår tog vi en liten tripp in til city skellefteå för att shoppa lite ;P Jag hjälpte marlene att köpa lite smink och själv köpte jag mig en svart armbandsklocka, två par fräna örhängen samt ett as snyggt halsband ;D Happy me :) Fick också en till färg med graffiti nagellack av marlene ;D

Nu blir det att chilla så mkt som möjligt innan man imorgon tar tåget hemåt igen. Och hörde rykten om att vi skulle fira min födelsedag ikväll eftersom vi inte ses nästa lördag då jag faktiskt fyller år ;D

Idag är det exakt ett år sen vi hämtade Ariel så därför får ni lite bilder på henne nu <3


Smile for Cheer Future

lite bilder från invigningen igår innan jag sticker ut på stan och fikar kanelbullar på kanelbullens dag! ;D


(mest engagerade tränarna? haha)



You give a fever - Fever yeah

Oj vad helgerna går fort, ännu en till över. en helg mindre fram till jag fyller år då hihii ;))

Idag hade vi officiell invigning av cheerhallen på ing3. Det klipptes band, såldes fika och alla duktiga cheerleaders samt gymnaster bjöd på lite uppvisningar :) Riktigt kul att det kom så många och kikade. Sen var det födelsedagsfika för att "lilla" Simon fyller 12 år idag. Nu är jag heeelt utslsagen så det blir förmodligen en tidig kväll i säng hehe.

Igår då, gymnastikträning som vanligt med ungarna, passade på massa volter och fick ett slag rakt i käken så mådde skit illa när jag kom hem.. ajabaja alltså. hehe nämen det är sånt som händer lite då och då :)
Helt sjukt hur fort miniorerna utvecklas inom gymnastiken, blir riktigt glad faktiskt ;D



Dagens; Adam Lambert - Fever

Then money fame and fortune never could compete

Tjejkväll på staden igår så jag, Maria, Anna och Frida åkte dit för lite tjejhäng :)) Köpte mig ett par zebra-trosor och en ny zebra-scarf då jag lyckats tappa bort min från new yorker. Köpte två zebra saker, Suprise! Hahaa.

Igår var vi i mamma och jannes stuga och "gjorde höst" som dom ville kalla det ;P Stapla ved, flytta vinbärsris, bära in utemöbler, lära tommy hjula osv :P

Idag har jag städat och donat. Även hunnit säga hej till lilla kim också :) Han kom hit och tog min bror till jauret över helgen. Här hemma är det fullt hus med jens kompisar, funderar på att kila över till ia sen om jag ska överleva haha. Men nu ska jag först på FYS-träning med cheer future.

-Har även köpt min halloween-kostym.. hihiii.


Min snygging igår <3

RSS 2.0