Breaking through the boundaries. Rollin' on, strollin' on.

Började min tisdag med en sväng på stan med Erika, köpte nya fingervantar, 29kr på åhléns, great deal! Upptäckte även att H&M hade kvar det svarta graffiti lacket från isadora, så skynda er dit innan dom tar slut!


Fick också äntligen tag i antiskallhalsbandet till Ariel. Det fanns på Arken Zoo i boden, så ni ska få en update sen om hur det funkade :) Jag köpte det som sprayar en doftfri vätska på hennes hals när hon skäller, inte det med det obehagliga ljudet & fjärrkontroll.


Ikväll blev filmkväll med Morgan, vi kikade på den nya "gubbfilmen" The Expendables. Kan inte direkt säga att det var en film för mig, men det är en sån film man måste ha sett iaf hehe.


Oh, do you know what you got into?
Can you handle what I'm 'bout to do?
‘Cause it's about to get rough for you
I'm here for your entertainment

Oh, I bet you thought that I was soft and sweet
You thought an angel swept you off you feet
Well I'm about to turn up the heat
I'm here for your entertainment





Önskar så att vi kunde avslutat våra år tillsammans med att sätta programmet.
Kommer sakna er alla stjärnor!


Fantasia, all my dreams come true with you

Vad hände med vit helg? Jag som skulle ta en drink till maten på bränna med laget sen hem & chilla med Erika. Det slutade iaf med att jag var roligare och fnittrigare än jag borde haha. Blev iaf fest hos Anna&Linke samt efterfest hos Maria&Statte. Provade köra viskleken berusad, haha det var nog inte rätt en enda gång ;) Men skit kul hade jag.
För jag får säga vad jag vill när jag är full ;))

Vaknade upp idag av att vi skulle till Luleå för att storhandla mat. Kände inte för att kliva upp över huvudtaget men hade inget val hehe. Skulle köpa antiskallhalsband till Ariel, men det var tyvärr slut, så ska kika i boden istället.

Dagens eloge går till min broder Tommy, för att han åker till Turkland idag med Calleponken. Och eftersom han hade en deadline på fjärde skivan har han slitit hela natten, enda till klockan 10 imorse för att hinna få den klar! Du är bäst tommy aka, säd i regnet ;D

Nu äre bara vila en stund för sen är det ledarmöte hemma hos emma, säsongen börjar ju på riktigt imorgon :D Längtar efter att få träffa alla nya cheerleaders! :)
Funderar starkt på att cykla dit så man får bränna bort lite maxmat hehe ;P





ByeBye Northern

Nu drar jag iväg på Bus med kvarlevorna av Northern Allstars, Fett Nice nisselassar!



You make me go Extreme


Make up store kommer nu med sin höstlook, Extreme. Den verkar faktiskt riktigt frän, ska bli kul och se vilka produkter som kommer in ;D

Sen när löven gulnat lite mer tänkte jag och mina brudar åka ut och fota lite make up, så om det är någon som vill hänga på och bli sminkad samt fotad, hojta till! ;D


Från hösten 2008=)
Modell Johanna.
Make up, foto, redigering Jag.


Must Must pull the trigger

Igårkväll började jag kika på en halloween-outfit. Har inte en aning detta år vad jag vill vara.. Hade gärna varit hjärter dam igen men det är bara lamt haha.
Någon som har en idé på något man kan vara?? Förslag välkomnas.
Och janne, för din skull ska jag ha så kortkort som möjligt, eller hur;))
Och till alla killar kan jag ju bara säga, Militäroutfit eller Jack Sparrow. MUMS är det enda rätta ordet! ;D

Ikväll ska vi iaf ha Tommy-mys för att han åker till turkland på söndag. Så vi syskon samlas hos Maria ikv för tårta som hon gjort, samt Die Hard:) Hörde även rykten om att jag skulle färga ia's ögonfransar och hår;)


Here I am, close your eyes and I'll be superman
Here I am, Come and take my lovin' while you can.
-Bach knows it all.

If you Aim, I'll Shoot.



Fler bilder från Pajeltis :)

Såg att Maria fått fingrarna ur rumpan och lagt upp lite bilder, så tänkte bjuda på några av dom. Men vill ni se alla, finns dom på hennes blogg. Klicka HÄR för att komma dit :)


Alltså kim&antons miner på sista bilden är bara för bra haha

Tommy och Maria

Jag har många syskon, men bara två biologiska. Och dom två är dom bästa syskonen man kan ha. Jag älskar er för att ni är dom ni är, och för att ni alltid vill det bästa för mig <3 Tack för att ni finns.


Ska vi se om min make up kan göra det igen?

När cissi skickade in den här bilden till en make up tävling vann jag, och vi fick biljetter till Make up stores visning i Stockholm. Så, ska vi se om jag kan vinna igen?! Kom igen nu och rösta allt du kan! :D

Klicka HÄR för att rösta! :)


Modell: Johanna
Make Up Artist, Foto & Redigering: Jag

Fantasy becomes reality when dreams don't feel so haunted.

Ojoj vilken helg.
Vilken bra helg.
Vilken galen helg.
Tack alla som kom, ni är mums;)
Vi grillade, bastade, badade, hängde, drack alkohol, spelade spel, spelade Nattbadminton, fiskade, letade spöken och var allmänt galna ;)) Fick mitt första dopp för sommaren också woohoo ;) inte en dag för sent eller?! hehe.
Vi som busade var iaf
Jag, Ariel, Maria, Tommy, Jens, Statte,
Kim, Anton, Jonas, Mattias, Morgan & Peter
.

Tänkte bjuda på lite bilder från fredagen. Dessa är det enda bilder som togs med våran kamera ihelgen, men vet att ia har fler. Så upp med dom på bloggen sis! :)







I don't know what I've been told, but music really got my soul

Bra dag idag. Dock säger vädret något annat hehe. Menmen, det är inte vädret jag ska hänga med utan mina sjukt knasiga vänner :)) Ja om någon missat, vi åker till stugan idag :)) Verkar som att vi blir ett gäng iaf. Rooligt!
Jag och mina syskon kommer då njuta massor hela helgen då vi är så sällan där. Och bastu+bad är ett måste, nykter eller inte ;)

Ni ska få lyssna på en skitbra låt från den nya filmen Step Up 3D.
Jag är sugen på att göra en koreografi till denna, får se ;P



Nu ska jag duscha, städa och packa det sista innan vi åker,
kommer bli såå skönt att komma bort från Boden en sväng:))

Och så en gammal bild på syskonen Bus för vi är BÄST ;D

Dream away where everything is as i want it to be.

Igår var Morgan här på besök och vi såg på Angelina Jolie's nya film, Salt. Den var faktiskt riktigt bra :) Lurade även med den busen att komma till stugan ihelgen, wiihii:) Längtar till helgen, är sjukt taggad! Fast Ariel kommer nog ha det roligast då hennes "pojkvän" Jalle kommer på lördag :P
Har även hört rykten om att Maria har bakat, Mums :)

Och ni som läser, har ni helt slutat kommentera nu eller? Fy skäms på er ;) vet att ni är måånga som läser, så kom igen nu ;) en åsikt har väl alla.

Nu ska ni få en bra låt från Tommys tredje skiva, Majestic.



Imorrn då drar vi nissar!

Städat i bloggen och hemma

Hade tråkigt idag så grundstädade samt möblerade om i vardagsrummet. Om jag orkar ska jag slänga upp nån bild sen:) Och som ni ser har jag gjort om min design på bloggen.
Ska bara ändra fonten och lite sånt men annars är den klar :)
Vad tycker ni?? Bra och dåliga åsikter är välkomna :)

Och nu ska ni få en passande låt till designen;)


Just cut it off, please?

Igår, lördag, for vi på bilbingo i heden med bästgrannarna. Mysmys, dock så vann ingen i våran bil hehe, men kul hade vi :))

idag blev det Nolia igen. Denna gången med Cheer Future. Det var asroligt men hade gärna stått och uppträtt på scenen som aktiv jag med. Det känns i hjärtat varje gång.. Och bara för att jag i princip stod upp hela dagen får jag lida för det nu, har så fucking jäkla ont i knät just nu.. vill bara hugga av det och bränna upp det. Någon som ställer upp med en såg?


Ikväll blev det iaf mario på 64 med erika:)) Plus att vi fick celeb besök av allas favvoKim:))
Nu ska jag tagga inför helgen och hålla tummarna på att alla kan komma. Vet iaf att det kommer blir sjukt roligt i stugan med de närmsta :))


Och för mammas skull, Här är en bild på min nya frilla :)



Grattis Ariel & Alice 1 år <3

Idag fyller min och jens buse Ariel, och hennes syster Alice som är erika & jontes buse, 1 år! :))
Kommer precis från Djurmagazinet, Ariel har fått en leksak som heter Ålle samt ett fint ben:)

Bääbisarna

'
Min galna buse :D

But I was found by a shining flower..

Nolia idag med erika, jonte samt jontes pappa. När vi gått en stund insåg vi att ja, det sög iår. Men jag & erika fick oss varsin assnygg svart skinnväska :) Super nöjd över det iaf. Så när vi hittade igen jonte så drog vi food och sen blev det hemresa.. med ett Litet stopp på storheden hehe ;) När jag kom hem var jag helt slut så sov i soffan med tommy, sen tvingade jag mig själv upp för att kila på sista miniorträningen innan Nolia-uppvisningen på söndag :)

När man kom hem fick man celeb besök, ända från lule haha. Det var vår allas morgan som satt fastklistrad vid vårat nintendo hahaa. Känner mig utnyttjad hehe ;)) Nämen nu ska jag gå & visa hur man ska varva skiten!:P

Dessutom är det en liten nisse som fyller år, Knasbollen Jonatan Storm! Congratz!!!! :D



Dagens låt;

Så fucking bra.

Let's Mario

Stan idag med erika =) Fyndade två tröjor med kedjor på rea, en BH från h&m, en parfym från parelle(Ja tro det eller ej, men jag handlade där..shit), och det bästa av allt. Min adidaströja som jag tittat på så länge :) Fett nöjd när jag kom var jag iaf :) Skulle köpa det här nya nagellacket med graffiti från isadora, MEN ingen affär i hela boden hade kvar den svarta färgen.. Buhu. Håll ett öga öppet åt mig om ni råkar vara på stan om det kommit in :)

Har även fått en ny "bff", Nintendo 8-bitars, wihii. Jag och tommy har gett oss fan på att varva mario.. ja vi lär sitta några dagar haha ;))

Har ju också glömt skriva att jag klippte mig förra veckan. Ja mamma, jag ska lägga ut en bild snart ;))

Så, nu har ni fått lite update nisselassar! BYEBYE

-Idag skänker jag mina tankar till dig gumman.. Love you-

Go Tommy, du är vår hjälte hahaa



Här är vi som firade knasbollen storm i fredags ;)

To make each day count.

I fredags firade vi Jonte som fyller 23 år nu på torsdag. Det började med maxmat at my place, sen fortsatte vi kvällen med 2,5timmar moonlight bowling. Jag var bättre än jag brukar, Mamma&janne ni skulle ha sett mig ;))
Därefter vandrade vi hem till erkan&stormen för lite shot-fiskedamm, världens finaste födelsedagstårta som jag & erika så duktigt gjort, presentöppning samt massa öl :) Tror alla hade riktigt roligt, vilket var tanken så =) Haha Kim fick till&med en ny frilla av Anton, Goo Mohawk ;))

Igår, Lördag, tog vi våra värkande huvuden & kilade till björns bakgård där det var den "årliga" konserten, fagge open Air, som dom så bra döpt den till. Där spelade först ett band som jag inte kommer ihåg namnet på, men dom var rätt bra faktiskt, sen kom vi till huvudattraktionen, ReinXeed såklart! Vi öste på och bara njöt i den hetta som var just då. Efter tommy & gänget spelade var det bröderna sköldmarks tur med deras band Heroes of Vallentor.
Efter konserten hämtade vi min lilla ängel Ariel, sen käkade vi pizza på Blå Ängel, Standard bakismat i know.

När vi var mätta och allmänt sega så blev det godis & titanic, alla lovade att dom skulle lipa, men tror att i slutändan var det nog bara jag som fällde en tår eller två ;) När filmen var slut sa vi hejdå till våra små nisselassar Kim&Anton som begav sig hemåt igen.

Idag, söndag, händer Inte mycket. Mest seg och annat. Ska försöka gå över till erika sen och hämta hem alla öl som blev över, vilket var många tydligen haha =)) Ska också tvinga erika att visa mig alla fina bilder från fredagen ;)


Tommy från konserten.

To Make Each Day Count..


Helgen kortfattad ;))

I fredags drog jag till Agnes som hade en liten hejdåkväll för oss brudar, massa mys med tacos och grejer vare =) Sen åkte jag och brorsan Jonas till Kims stuga vid piteå havsbad för att hänga med massa sköna arvidsjaurbor samt Tommy hehe ;)) Kom dit vid halv tio och de flesta var kanon redan då haha. Menmen, fick se massa roliga saker så jag är nöjd ;) Blev sleep over där, jag och tommy delade säng.. och täcke. Det är syskonkärlek om nåt! ;))
Sen på lördagen for jag till jens bror och fortsatte hela partyt =)
Igår, söndag, blev det filmmys kristin & erika style, Sex and the city 2. Ja, ettan var bättre om man säger så. Sällskapet var då mkt trevligare än filmen haha ;))

Nu är det bara tagga om till fredag, för då blir det Jontes födelsedagsparty och på lördag är det Konsert med ReinXeed på björns gård! :D Fett bra helg det kommer bli.

Imorgon flyttar Agnes ut ur Svea land, kommer sakna ihjäl mig gumman!! Kom hem snart! :)

RSS 2.0