Dance is life.


You can talk all you want, But my skin is really thick
I'm the leader of the crowd, And my game is really slick
I'm unstoppable.




Home Sweet Home

Hemma från fjollträsk. Borta bra men hemma bäst! :) Har saknat min ariel massor så det var en mysigt återförening :) Tänkte inte skriva så mkt om resan, utan tar det imorgon för det är film på G =)

MEN ni ska få den BÄSTA bilden från resan, Jens, Jonte, Jag och Erika i Fritt Fall på Grönan;) Kan inte fatta att vi gjorde det. och att jonte gjorde det, Vi är stolta! ;D

Should I stay or should I go

Tvättat hela dagen, samt sett filmen hundtricket med brorsan. Han hade aldrig sett den! Vad händer, en så bra film kan man ju inte missa hehe.
Har även tagit fram väskan inför stockholmsresan, ja, det blir den stora väskan utifall att butiken New Yorker har mkt fint att erbjuda ;)) Är så sjukt taggad! Våran plan är att hinna med skansen, grönan, gamla stan och new yorker samt massa andra roliga saker :)) Tur att jag och erika har lagt upp allt så det skall hinnas ;)) Brudar kan u know!

Igår tog jag mig ett jätte långt bad med tända ljus och musik för att slappa av och bara ha en stund för mig själv. Mys var det iaf, och nu har jag ett stort beslut att ta. Should I stay or should I go? Ett år är ju ändå inte så jätte länge.. En funderare tack!

Avslutar med den låt jag haft på repeat hela dagen:

Jag vet, Brorsan är bra. Men jag är simply the best!;)

I'm still in the game baby!

Lassbyn över helgen och sen hem för att kila på coachmöte inför cheer futures kommande säsong. Så, numera är jag tränare för Cheer Future Minior A samt B-lag. hehe känns jätte kul, men samtidigt, Jag skulle ju ha mera fritid iår?! haha. Men kan inte släppa min älskade sport så är ändå nöjd :))

Är astrött så ska inte skriva så mkt, men.. STOCKHOLM PÅ TORSDAG!! YEAY!

Ja, vi bor typ vid Globen ;))

GODNATT! ;D

sunny day for me!

Började dagen med att kika på en liten konsert i stadsparken med Maria & Statte. Det var en tillställning med flera olika kulturer, vilket jag tycker är jätte bra så alla i vår stad får chans att visa vad dom kan :)) Självklart var Tommy med och ägde scenen som vanligt. Kul och varmt var det iaf. Sen gick jag hem och dog nån timme pga värmeslag. När jag blivit människa igen drog vi till jens pappa och kikade på lilla valpen Charlie. Gud så söööt! Höll på dö hehe. Och ariel blev då väldigt glad över sin nya "lille bror". Senare for vi vidare till Maria & Statte för massor med fika som ia hade bakat, Fett Gott! Tack så mkt nissar!

Här är en bild på Tommy från idag:)

BILD. (ias blogg)

Say good night first.

Satt och kollade igenom mina gamla sminkningar och insåg att fan, jag måste börja lägga upp lite här! Får ta och sminka mig lite oftare helt enkelt:)) Skärpning Kristin!

idag blev det andra twilight filmen med tommy, ja vi ser dom bara för att kunna ha en åsikt. Hittills har dom Inte imponerat måste jag säga. Men har lovat Emma att se klart alla haha ;P
Sen blev det äntligen miniorträning! Kom lite nya och lite gamla ansikten, var iallafall hur kul som helst att träffa dem igen! :))

Nu är det sims som är det hetaste ikväll.. och en kopp te såklart ;) Ingen Jag utan te :P

Har även fått veta att min andra hälft med miniorerna, Anna, ska lämna mig för London.
Kommer dö utan dig sockret! Kom hem snart! ;*


God Natt Nisselassar!

Ariel får ny vovvekompis ;D

Soffan. Te. Skorpor. So you think you can dance. Dator i knät. Ariel vid fötterna.
Ja, nu blir det inte mkt bättre ikväll ;)

Hade lite tråkigt idag så provade mina nya grejer från buttericks som man ska ha när man sminkar sår, maskerad eller som jag gjorde, drag show ;) Om jag hinner ska ni få en bild på skönheten haha.
Produkterna jag använt är ett slags vax och en sealer för att det ska fästa bättre. Ska börja göra lite roliga sminkningar och lägga upp här, jag har varit så lat på den fronten haha ;P

Och jens ligger sjuk den stackaren, hoppas han kryar på sig:)
På tal om jens, så hämtade jens pappa med familj hem sin lilla valp idag, Charlie ska han heta. Längtar tills jag får träffa honom ;D HÄR finns bilder på honom. Vet då att Ariel kommer bli mest nöjd :)

Men nu måste jag återgå till mitt latande framför tvn! :))

Bye bye for now!


god morning boden!

Klockan är 08.00, och jag tar redan tagit en halvtimmes promenad med ArielBusen. Massor med pluspoäng till mig! ;)) Sov som skit inatt och kände absolut inte för att fortsätta ligga kvar i sängen när jens for imorse, kanske håller jag också på att bli vuxen? Haha nä så är nog inte fallet ;)
Dock verkar det bli lika varmt idag som det var igår.. Jag vet att man inte ska klaga, men några kalla vindpustar hade gud gärna fått skicka ner. Fast eftersom han inte existerar, existerar nog inte mina vindar heller hehe. Nice try Kristin ;)

Ajja, en frulle på det här och lite sims? Ja Tack!

Bild; Jens fotoblogg.



Jag flyyyter bort idag

Satan så lökigt det är ute och inne idag! man vet typ inte vars man ska ta vägen. Mest synd är det enda om dom små nissarna som måste jobba utomhus i den här värmen, och alla små vovvisar ;P På tal om hundar,  var på kvantum idag med syskonen och då ropade dom ut i högtalarna att det var en svart bil med husvagn på parkeringen med en hund i, och hunden såg ut att ha det väldigt varmt. Kan folk snälla lära sig att ta hand om sina djur?! Blir fett less.

Nu ska vi iaf laga fläskfilé och potatis, MUMMA ;D

Här kommer en bild från syskonhänget igår, Jag vet, vi är inte normala nånstans ;)

Bilden är från Marias blogg.

Så jäkla sugen.

Ger du mig 150.000kr så sticker jag direkt, vill så jätte gärna gå här.

Kanske bara fortsätta drömma?



I'm still lovin youuuuouo

I fredags kom det lite sköna typer från Arvidsjaur hit. Så jag hängde med dom hela kvällen samt lite andra crazy people ;) Dagen slutade iaf med att jag och kim somnade i soffan till lilla sjöjungfrun hähä, fett bra var kvällen iaf :)

Så igår, lördag, var det bröllopsfest i forsnäs för carina och stefan. Fick träffa lite fridesjö-släkt m.m. Det var väldigt trevligt =) Tänkte slänga upp lite bilder från festen nu, och sen ska jag, tommy, maria och jens se adam sandlers nya film, "Grown Ups".


Just lay your love on ME ;P

Efter en hel dags sjungande av massa abba låtar med tommy, blev detta resultatet av min baya till bror ;) Han är ju fett bra alltså!



Den elaka bananen med långa ben tog ketchupen i skylten på gatan ;)

Fest igår då, först häng hos tommy sen häng hos erika&jonte. Kvällen var väldigt trevlig faktiskt, alla var nog nöjda hoppas jag :))
Idag blev det såklart bakismat från Ängeln, standard i know. Sen har vi bara legat och degat i soffan samt golvet och sett filmer =)) Imorgon ska jag och tommy åka till mamma&jannes stuga för att skrapa och måla klart dom vita knutarna på deras stuga. Blir att sova över där till tisdag också:)

Nämen om man skulle ta och lägga sig i soffan igen med resten av latmaskarna här hemma haha ;P


Äre fest så äre ;))


Fredag, jag skippar Boden Alive

Eftersom Ronnie och Kim är här på besök blev det lite spring på stan idag och sen häng i tommys nya lägenhet. Ja, det blev en liten öl eller två också :)) Nu ska vi kika på Anaconda 1 och mysa lite sen blir det sängen, för imorgon är det riktiga partyt! ;)) Dagen börjar med att Erika kommer och då ska jag sminka henne till hennes mosters bröllop, under dagen när erika&jonte är borta ska vi spela lite kubb och boule på mammas gård med Calle&Ellen :) Efter det sätter partyt igång for reaaal ;D;D Ingen går hem nykter imorgon ;P (Och Nej, vi ska INTE ut på alive något)

Har även idétorka på hur jag ska designa bloggen. Så idéer mottages gärna! :))

Puss på DIG så länge! ;D


Grattis Stefan & Carina!

Idag gifte sig Jens pappa Stefan och hans underbara Carina. Så imorse sminkade jag bruden och sen ikväll blev det bröllopsmiddag på ming, plankstek och banasplit för min del, jajjemen! :D Tänkte inte skriva så mycket mer utan visa kvällen i bilder ;)

Min outfit:

Min plankstek:

Min efterrätt:

Och själva Brudparet såklart:


Och emma hade varit på boden alive idag och vunnit en playboy kudde, Gissa vem som fick den?!
Hihii, TACK EMMA! ;D




Nu har Ronnie och Kim anlänt, så ska vara sociala med dom :))

RSS 2.0