Cheerleading DM 2011, 6 Mars Boden!

En vecka kvar, sen smäller det!

Biljetter köper ni HÄR!

Klicka på bilden för att komma till
cheer futures hemsida och mer info om tävlingen.

 

Startlista:

Cheerdans nybörjare

Eagles stars, ÖGK

 

Individuell Junior

Rebecca Nordlund, LCD

 

Minior nybörjare

Cheer Future

Kalix Cheerleading Team

 

Minior fortsättning

Fireflies, Cheer Force Allstars

Cheer Future

 

Junior avancerad

Cheer Future

 

Senior nybörjare

Stingrays cheer

Cougars, Jämtland Cheer

 

Senior fortsättning

Survivors, ACA

Famous, Cheer Force Allstars

toan är min bästa vän

Feberyra hela natten, huvudet håller på att sprängas, sjukt ont i knät pga febern.. Och som det inte vore nog har jag fått MAGSJUKA från alla jävla hål i kroppen.. känner mig lagomt fräsch och snygg idag, kanske skulle ta en sväng på stan för att ragga haha ;)

Sen har NCC även börjat rotrenovera i första trappuppgången i huset och eftersom alla kablar/ledningar/rör utgår från min port har jag nästan tappat hörseln också pga all satans borrning..

Har verkligen inte tid att vara borta från jobbet!! Kommer missa såå mycket viktigt info om alla telia-system :((

Maria, vi skjuter upp din klippning va?! :)

Nu ska jag försöka sova, vilket jag inte kunnat sen fem imorse. JA, Idag tycker jag jävligt synd om mig själv!



En underbar vovve som inte lämnar min sida en sekund idag.

hos ia för två veckor sen. :)

tufftuff sa tåget

Gör mig redo för tåg till pappa. Awesome :)

-DM 6 Mars, sååå nära nu.
Minior A laguppställning dm 2011 (saknas två st på bilden)

Let's go support.

Hejdå Silentium och lokaldelen.

HERE I COME TELIA SUPPORTEN LULEÅ!
Börjar nya jobbet redan nu på måndag, Awesome!




-Statte jag är dig evigt tacksam:)

Dag 16, 17, 18, 19 samt 20.

16; Min första kyss.. kommer jag inte ihåg, inte ens vem det var med hehe. så den blev kort ;))

17; Mitt favoritminne...
Tror det var när Miniorerna tog DM guld 2009 eller när jag hämtade Ariel bus. Öppnade dörren till huset där uppfödaren bodde. Det första man ser i hallen är en glad liten liten vovve men viftade på svansen så hårt hon kunde. Sen sprang hon och gömde sig under sin mamma. Så fort jag öppnade dörren och såg henne visste jag att jag gjort rätt val som köpt henne, det kändes i hjärtat att det var ett klockrent beslut. Känslan av att "hon är min", värmde i kroppen. Helt klart ett favvominne <3


18; Favoritfödelsedagen..
Ja den sista började asbra innan den spårade haha. Men den bästa... det var nog när jag fyllde 20 år. Massa släkt kom och grattade mig. Mina finaste vänner var på plats. Tommy hade gjort en "teater" samt en låt till mig. Vi åt sushi. Och bästa, Pappa dök upp från ingenstans, blev så glad att en tår nästan kom fram :)
Kvällen blev toppen!

19; Detta ångrar jag..
Att jag inte engagerade mig mer i skolan på högstadiet kanske. Nu kom jag ju in på den linje jag vill gå då jag pluggade upp alla ämnen som fan i nian, men det är ändå något jag ångrar. Sen ångrar jag att jag inte brydde mig om baletten på gymnasiet, stod mest vid den där jäkla stången bara för att man var tvingad till det. Lärde mig mycket teknik men hade säkert lärt mig massa mer om jag gjort allt fullt ut med inlevelse. Dock höll jag på att dö varje gång vi hade balett, vilket var varje fredag...hmm. Ångrar även att jag inte tagit körkort ännu, FAIL PÅ MIG! Nä, nu fan är det dags! Sista saken är att jag ångrar att jag är så sjukt dålig på att hålla kontakten med alla fina vänner utanför staden Boden. Är såå dålig på att höra av mig, men ni ska veta att jag saknar er!

20; Den här månaden.. Februari har ju bara varit 10 dagar men iaf. Jag har jobbat, tränat ungarna så hårt att jag är rätt säker på att dom är spyless mig haha. Men har lovat att bli snälla Coach Kristin igen efter DM 6 Mars. Förra helgen såg vi The 10th Kingdom hos Erika & jonte. Bara så där 7 timmar lång film.. Men så jäkla bra! Alla borde se den ;) Blev lite småkär i "stora stygga vargen" som är från historien "Tre små grisar" hehe.. Jag vet, inte normal brud men who gives a fuck anyway ;P Jo, filmen handlar om disneykaratärerna du såg på film när du var liten. ASBRA film! Har även hunnit med att se golden eye hos maria & mattias med lite syskonmys :) Har hunnit med massa annat också.. Men orkar inte skriva allt hehe ;D

DM 2007 i Piteå, en tävling jag aldrig glömmer.



Tommys tribute to Gary Moore.


R.I.P

Han fanns där under hela min uppväxt, han var orsaken till att Tommy sökte till småstjärnorna, han var allas och vår hjälte. Vår hjälte på blues, rock, hårdrock, sång, gitarr m.m.. Hans låtar har en mening, inte skrivna bara för att finnas, som dagens pop tex. Denna irlänska stjärna är vad jag tänker på när jag minns tillbaka till mina tidiga år. När vi fick stanna uppe liite längre än vanligt och rocka lös till hans skivor med Pappa. Tack för din musik.

"I'm walking by myself out in the fields, cause You left us today
but we´re still got the blues for you."
Rest In Peace Gary Moore, 52'04'04-11'02'06.


holding out for the hero

hej hå asdålig update i know. har inte haft tid helt enkelt, så mycket annat just nu.

Har iaf fått tid hos ortopeden på fredag, och där ska det bestämmas om det blir en ny knä-operation eller inte. Blir så less, vill bara bli bra nån gång. Får hoppas på de bästa efter besöket.

Ja min mamma fyllde år förra onsdagen, så GRATTIS GRATTIS GRATTIS i efterskott lilla mammsen min!

Nu sitter jag och min bror Bayan och ser på Die Hard 4.0 och jag ska alldeles snart lägga mig för jag är aaaaastrött. Fattar inte, har sovit sen jag kom hem från jobbet och höll på däcka hela dagen på jobbet. Skumt.

-Jag ska fortsätta med min "Kristins liv på 30 dagar" inom kort jag lovar! :))

Men nu, dusch & göra matlåda inför imorgon.



I Need a Hero.

RSS 2.0