Boden for life??? no thanks

Just nu känner jag inte för detta landskap. Vill bort härifrån till en ny spännande stad och ny lägenhet alt. hus. Känns som  jag kommer bli såååå svensson om jag stannar i Boden. vet ej om det min livplan var. Fuck Boden, världen var är du ?
Inget fel på människorna omkring mig, men staden och livet. Var är all spänning, alla äventyr ?

Är jag jag redo för våra planer i en stad som Boden ??

Onsdag, regn som fan!

Tidig morgon hos mamma idag för att måla klart deras uthus =) Imorrn blire att måla andra varvet wiihii :))

Luleå med snyggsyrran idag! Alltid lika tevligt med henne, hann även med varsin latte på blå gåsen, jag tog en daimlatte som vanligt då ;)
Köpte en lila ögonskugga och en lila ögonpenna från make up store =) Köpte även ett par vita/guldiga sneakers och en popcorn hour till jens (för 3000! OJOJ SÅ OOOONÖDIGT!), men det bästa var att jag köpte min förlovningsring, det är en guldring med en vit diamant! :)) kan det bli bättre?! ;) Fan så nöjd man är nu, började även grina när jag visade ringen för jens när jag kom hem haha. (ja jag är släkt med min mamma haha).

Men nu, lite skönmusik med min underbara brorsa Tommy aka. Bayan aka. ReinXeed!!

All the eyes on me in the center of the ring, just like a circus.

I feel the adrenaline moving through my veins
Spotlight on me and I'm ready to break
 I'm like a performer the dancefloor is my stage
Better be ready, hope that you feel the same.



Dance like no one is watching.

hemma igen från SM

Orkar inte dra hela helgens historier nu, men helgen kunde ha varit bättre hehe;))
Sofia tog guld, a-juniorerna kom åtta och vi sexa : )) Tänk om vi hade satt allting, undrar vart vi hade kommit då :)
Men men bättre lycka nästa år. Hade iallafall väldigt tevligt sällskap hela helgen:)

Nu är jag typ sviin hes och sjuk.. bajs för det! Måste vara pigg på lördag då jag och syrran ska på make up stores visning :))

Nu, Massor med the sims 3! :D

Bye bye Boden!

Bye bye Boden och Norrland! Nu far jag till Nyköping och Cheerleading SM! Kommer bli såååå kul! :D
Avslutar med att önska alla tävlande lag lycka till ihelgen!!!! ;*

Imorrn bär det av ;))

Jaha nu var det dags igen, SM is around the corner! Yeeeah!! :))
Var och kikade på a-juniorernas träning ikväll, blev aspepp av det! ;)) Nu äre bara att ladda telefon och mp3 med bra partaj och peppande låtar inför helgen! Fredag är tävling, sen middag, sen krogen med laget yeay;)) Hoppas på att vi får fira ett lyckat Sm =)) Har iaf börjat packa nu ikväll, vet ej hur allt jag vill ha med skall rymmas hehe. Imorgon blir en sista visit på solariumet för denna säsong :)) efter sm blir det bara att sola som vanliga människor och inget fusk : ) haha.

Nu börjar badrummet bli iordning, så fint det kommer bli! Tack så himla mycket till janne och mamma som gör detta för oss! :)) Puss på er!

Nu väntar packning och musikmixning!! :))

Northern Allstars All that and more!!!


Lite Peppning inför tävlingen!!



SUNday

Ja soligt som faan idag igen! Vilken helg, Mumma! ;))
Har börjat med badrummet nu, nice:) det ska fortsättas byggas med det imorrn, måndag.

Idag var jag och jens på dollar ( som alla andra dagar då haha), vi hittade igår skitsnygga klistermärken till väggen och idag hittade vi fler motiv, Fan så niiiice! Dom var superheta:P Så nu har vi dekorerat toadörren med blåa blommor, balkongväggen med blåa blommor och en vit liten vägg i köket med svarta vete eller nåt sånt. Har oöppnat ett till motiv i orange och rött :)) Svinroliga små saker att förhöja trivelsfaktorn i lägenheten med :) Har även bränt mig på kinderna idag, wihii hehe

Nu blire film med älsklingen, nån skräck-komedi tydligen :))

Puss på er, u crazzzzy people ;))

Glömt bloggen denna vecka :P

Nu var det en sväng sen jag skrev, men har inte riktigt haft tid vettu :P
Igår hade jag en heldag med mamma och janne, mkt roligt. Det händer ju inte så ofta numera när man inte bor hemma längre. Vi var en sväng till luleå också, jag köpte mig en ny vårjacka och lite stuff till balkongen:)) Idag, fredag, kommer mamma och janne till mig för att byta handfat,underskåp och överkåp i mitt badrum :) Plus att vi ska käka sushi :)

Imorgon lördag blr det maraton hemma hos mig & jens, denna gång är det pirates of the caribbean. My favorites! Älskar verkligen Jack Sparrow, Han är Min! ;* hihi

Tänkte på en grej i veckan när jag var och handlade på coop.. Hur gamlingar, framför allt med rullator, tror att dom äger stället och tränger sig före alla i kassan hela tiden.. Som att dom skulle ha mer bråttom än en ungdom eller småbarnsförälder?! Det enda som dom har har att passa är väl typ hem till gården och glamour. Less blir jag iaf, dom har ingen rätt att gå före någon annan!

Träning igår, gick väl hyfsat, så synd att Anna har skadat sig och har träningsförbud fram till Sm. :( Men hellre det än att hon gör sig mer illa, she's my star ;))

Tåget avgår på onsdag till Nyköping och SM, Neeervös!!!!!!!!!!!!!!!!!

for my mom ;))

Har egentligen inen blogglust, men för mammas skull så skriver jag ändå ;)) hehe
ja, allt är bättre och så men antar att det tar ett tag att glömma och gå vidare. Så, mamma du behöver inte oroa dig, i'm fine <3

Jens har för övrigt fått övre luftstrupsinfektion så måste ta hand om den lilla sjuka nu : )
Lassbyn ihelgen? Maybe, hoppas det :) Behöver komma bort lite grann.

Måste tillägga ett tack till familjen min som är det viktigaste i mitt liv och jag skulle inte klara mig utan er! Denna gång ett litet plus till min bror Tommy, för att han "hjälpte" mig i lördags och för att han brydde sig mittinatten!

Sen får vi inte glömma ett STORT GRATTIS TILL IA OCH KORVEN (maria&mattias) SOM HAR ETT ÅR IDAG!! PUSS PÅ ER!<3



Move on i guess....

ingen rubrik idag

hade svinkul i torsdags på valborg.

lördag var jätte kul tills... ja. det konstiga var mest att jag som inte brydde mig förren jag gick hem för att sova. hade kul ändå. Nu är inget kul. Det som hände är Inte okey. vet varken ut eller in men det känns för jävligt.
Sveket.. det är det som känns.
Orden.. det är det som känns.

vet ej var jag står för tillfället....


RSS 2.0