Ett underbart bröllop går inte att beskriva med ord..




inte haft tid för datorn ;P

hej och hå, har inte haft tid för internet på ett tag med all renovering och allt jobb osv. men tänkte jag skulle skriva en liten rad så ni får något att läsa ;)) hehe.

Imorgon blir det iaf bröllop, min kusin peter skall gifta sig! wihii. Har fixat outfit och nya skor, nice.
och nu har mina styvbröder stefan och ronnie kommit hit, som ska sova här hela helgen. Stefan hade med en platta bärs så nu måste den ju drickas upp, Synd! hahaa :))

Vet ej hur jag ska göra till hösten, står verkligen mittemellan... svååårt! :/

Ajja, måste dricka mer bärs haha.  CYAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

i lassbyn, imorrn forsnäs

trevligt som satan i fredags! Jätte kul att agnes var med, det uppskattades inte bara av mig hehe.. ;))
Sitter nu i lassbyn (så oväntat jag vet!). Jag är inte här för att måla klart mina luckor (suck), utan för att imorgon ska vi börja renovera min och jens boda i hans stuga i Forsnäs. Sen kommer vi inte hem igen förren efter midsommar. :))
Så det ska köpas färg och annat pyssel imorgon i Luleå innan det bär av :))

Om jag inte skriver här innan midsommar så,
GLAD MIDSOMMAR OCH ÄT MYCKET GOTT MEN DRICK INTE FÖR MKT! ;))

Feber, damn it!

Skulle egentligen dra till johanna idag, men nejdå, nu har jag feber som satan! orkar inte röra kroppen alls.. hur fan ska detta gå imorrn????

Onsdag, Mys med miniorerna

Hängde med brorsan idag, he var skojjigt som vanligt. Sen fick jag världens skavskår, så hoppas hoppas hoppas det hinner läka innan fredag då jag tänkte ha på mig mina snygga höga skor! ;)) får se hure blir med den saken :P

Sen hade vi mys med miniorerna hemma hos mig som vanligt. Jag och anna chefade ihop lite lekar och sen såg vi på DM-filmen :)) Mys mys!

Ska bli så kul också att få se när anna tar studenten, känns som om det var nyss jag gjorde det :P

Nu har jag typ fått feber, vad fan är det här?! Inte okey iaf, Måste vara frisk på fredag fö fan! :D:D hehe

Men men, ska knapra i mig lite piller och försöka sussa lite så jag orkar dra till luleå imorrn för att fixa lite stuff med JP om våran "grej".

Puss på er alla gangstas fo sho!

home again

jaha då var man hemma igen. Hade gärna varit borta en vecka till ;P
Och nästa vecka har jens semester så då blire att dra upp till hans stuga och renovera vårat lilla krypin :)) kommer nog bli kul. Får se hur det blir med midsommar, hade vart kul att vara kvar där, men "någonting" säger mig att det blir roligare hos mamma.. Sen den 24 blir det en tripp till ikea, torne och skopunkten! ;) Oh yeah!

Nu saknar jag vovvarna massor som vanligt, vill ha en egen leonberger nu! hehe






Congrats dad!

Idag måste jag göra ett inlägg till min kära far eftersom han har blivit chef för kuusakoski från sundsvall till kiruna!
 Grattis Pappa! :D

Dumma Com Hem

Har inget internet hemma för att com hem har varit nere i flera dagar i mitt område. Ingen tv, internet eller telefon (för dom som nu har det). Svinjobbigt och gormigt blire, men som tur är har jag ju vart hos mamma hela veckan och fixat och målat deras uthus som ska bli sovstuga på sommaren; med båt/marintema om jag får tillägga :)

Men nu befinner jag mig iaf i lilla söta Vindeln, hos min kära far med alla vovvarna :) Så nu ska jag mysa med hundarna tills fredag för att då drar jag vidare till Skellefteå för att hälsa på jens pappa hela helgen. Men jag måste även göra klart Dm-filmen, eller den är ju klar, måste bara bränna typ 80 filmer, vilket kommer ta mer än en dag haha ;))

Hade för övrigt väldigt kul ihelgen på make up stores visning på kafelino. Trevligt sällskap, nya "klackskor", bra väder och mkt alkhol.. Kan det bli bättre?! ;))

Nä, nu ska jag krama om Perla. Fonzie, Whooper och Norton lite grann.

Pusshejs!

RSS 2.0