when i feel alive

I'm like the ringleader, I call the shots
I'm like a firecracker, I make it hot
When I put on a show...

I feel the adrenaline moving through my veins
Spotlight on me and I'm ready to break
I'm like a performer, the dancefloor is my stage
Better be ready, hope that you feel the same


Slut på regnet nu tack

Ganska kul ändå. Här är jag i min typ 80kvm stora lägenhet alldeles ensammen. Och vad jag gör jag? Sätter mig mitt på golvet i vardagsrummet med datorn i knät.. Dessutom när jag har världens skönaste soffa? Ja, alla har vi våra stunder. (kan inte påstå att det är bekvämt heller)

Idag blev det middag hos Maria & Mattias, dom hade styrt kött med grönsaker (på min begäran dock hehe). Sen kom Niklas och Carro också så vi såg filmen "vanishing on 7th street". Jaa.. Den började rätt bra, alla försvann oooh.. Sen fick den faktiskt någon slags handling, dock visade det sig i slutet att den handlingen var helt meningslös och hade egentligen inte med filmen att göra, "pointless" liksom. Se den inte är allt jag säger.


imorgon är det hejdag igen. Kunde inte varit bättre.



Avlsutar med en bild på mig och min tant erkan i fredags,
som för övrigt var en awesome kväll! ;D



Det kallas beslutsångest..

Vit TV eller inte? Kan inte bestämma mig.. Blir så snål men vet att jag kommer ångra mig sen.


Lördag.. and hard work work

Fest igår för erika, vi hade hur jäkla kul som helst. Synd bara att jag skulle jobba idag så jag failade och gick hem redan kring tre. Men så värt det idag, inge bakis och inge trött, bara lite sliten. :)
Jobb imorgon med då, sen jobb fram till torsdag och efter det är det den efterlängtade hejdagen igen.

Just nu sitter jag i min stora, kalla och ensamma lägenhet. Jäkla jobb som förstör för mig när jag är som mest kramsjuk. Får väl bli en titt i min tomma kyl och se ifall man kan gräva fram någon slags föda att få i sig. Sen en film på det under filten i soffan. Mys.



Sometimes things aren't the way you expect them to be.. Sometimes it's better.

Erika 22 år!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL MIN TANT ERIKA AKA ERKAN!! LOVE YA! ;*
Kvällen kommer bli.. legen.. wait for it.. dary!



Han är ju bättre än de flesta på denna jord.. Mr. Tommy ReinXeed


Brorsans spelning igår, söndag, på Engelen i sthlm. Herr Robert Wells var också med, så väntar med spänning på att det klippet ska komma upp på tuben! :D

Cute

Pia visade den här på jobbet, ni måste bara se videon, ungen är så jäkla söööt!!


grattis till två stolta husägare

Grattis Maria Och Mattias till huset! Nu är det volvon och kidsen som väntas, bara sätta fart ;))

Och det bästa med huset, Nu blir de Poolparty året runt! ;D

RSS 2.0