snökaoset

sitter hos jens pappa i skellefteå där det är ett så kallat snökaos. Alla for till jörn idag på typ släktkalas, så jag och jens passade på att skotta gården. Tog fyra timmar och nu är jag så satans slut att sängen känns inte långt borta;) kommer sova som en stock kan jag lova..och lilla ariel, hon var med mig och jens hela tiden, hon sprang som en tok runt runt i djupsnön, och efter nån timme höll hon på dö så då ville hon in, Självmant! haha de händer inte ofta vill jag lova :))

Annars har julen bara varit underbar, julafton hos mamma, juldagen hos jens mamma, igår kom vi till skellefteå, och ska vara här till onsdag. tänkte passa på att träffa min pappa också någon dag =))

Nu, film typ ;)) God Fortsättning :)

GOD JUL!!!!!

GOD JUL TILL ALLA SOM LÄSER DETTA ;D för nu är det min Absoluta favortidag på året :)
Den är magisk ;*
För att inte vara så långrandig tänkte jag bjuda på en julhälsning från hela Cheer Future :)


Ariel fick ny vovvekompis idag :)

Var ute på promenad med jens och ariel :) mysigt men kallt. Det slutade iallafall med att jag och jens roade oss jätte länge med att kasta hårda snöbollar på en å där isen lagt sig. Haha kan man vara mer barnslig;) Men dom säger ju att man ska vara barn så länge som möjligt (fast isåfall kommer jag Aldrig att växa upp) hehe ;)

Jens kompis markus har varit här hela dagen med sin Lilla lilla valp som är två veckor yngre än ariel, han heter Neo och är en blandning av nånting? det är en litenliten knähund iaf hehe ;) men iaf här en bild som jag lånad av markus från facebook. Han är såå söt och såå kaxig...Hunden alltså ;))

Maria och statte!! Nu väntar jag på eran samojed;D;D

Kattungar som pratar

Så sööta små saker, ni måste bara kolla :) Hittade den här videon på paradise hotel-Catjas (min favvo än så länge) blogg. HÄR hittar ni till henne :)


GRATTIS SYRRAN! 25 ÅR IDAG <3


Rock Show igår =)

Har haft cheerleadingutbildning igår(lördag) och idag(söndag). Vi gick igenom alla grunderna inom cheerleading för att idag ha ett prov på allting. först ett teoriskt prov och sen ett praktiskt. Egentligen borde typ alla få godkänt då man kan allting, MEN svenska cheerleader förbundet vill att man ska svara med deras ord som står i häftet. Helt sjukt att man kan bli underkänd för att ha skrivit rätt svar men med fel ord! Får se hur det gick efter jul. Hoppas man klarade det. tror kursledaren (som var jätte bra för övrigt) sa att man ska ca 80%rätt av båda delarna. Håll tummarna för mig=))

Igår hade jag och 10 till från Northern Allstars en sk. "rockshow" på kulturens hus i luleå. Min polare Morgan hade ordnat en jätte bra konstert med massa bra band, tex Vertution och ReinXeed, och då tänkte han att vi kanske ville vara med, så jag kollade med laget och det var då som sagt tio pers plus jag som deltog. Jätte kul var det iaf! vi satte ihop lite danser och bygg på träningen innan konserten hehe men det gick faktiskt bättre än förväntan och publiken var då nöjd :))

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder, och sen pysa iväg eftersom JAG OCH JENS HAR FEM ÅR IDAG! WIIIIE! Blir mysmiddag hemma detta år för ingen av oss kände för att gå ut och äta. Plus att man får mer mat hemma för samma pris hehe ;)




GOD JUL FRÅN TOMMY,MARIA,KRISTIN,JENS :D


juligt på bloggen :))

Ny juldesign på bloggen:))
Vad tycker ni?? :D

all week

Tur att jag är så bra på att uppdatera min blogg, haha ;)

Men iaf, håller på med en liten juldesign till bloggen, finfint blire när den kommer upp :))

Nu bjuder jag på lite bilder som sammanfattar hela veckan :)




Tommy på finalen av karaoke sm 2009! :)



Nr. 1 Bro!


Btw, Jens har köpt en systemkamera, FETT NICE!! ska lägga upp nå fina bilder på mitt smink framöver :P

nytt från make up store <3

Nytt i samlingen;

Make up stores Make up bälte. Kostar 285 kronor och är skinn med ett bälte där du själv bestämmer storleken runt midjan :)) Riktigt nöjd är jag iaf!

(inte mitt bälte på bilden, men ides inte ta någon egen, så det fick bli google ;)


Go Brorsan!! :))

Ja vad skall man säga, Allting som Tommy Johansson gör blir succé! I lördags satte sig brorsan på tåget ner till stor stan, sthlm för att tävla i Karaoke Sm 2009. Pratade med honom på söndag förmiddag och önskade han lycka till, sedan fick jag inte tag i han förren efter tävlingen. Satt och var nervös typ hela dagen! ;) Men, innan klockan hann slå ett på natten får man ett väldigt välkomnande mms, en bild på prispokalen! Eftersom jag vet att jag är den mest lättlurade människa som finns, var jag tvungen och ringa och kolla så att det hela var sant.
Och jo, Min brorsa är bäst i sverige på karaoke 2009!

Fett stolt lillasyster är man,
så det firade jag, maria, jens och mamma med att fara hem till tommy utan hans vetskap och för att sätta upp lite tomtar, julgardiner och hans två nya svarta lackhyllor. Fint och mysigt blev det. Samt att tommy blev jätte glad imorse när han kom hem och såg det!
Jo jag och maria var med, eftersom klockan sex imorse hade hela familjen samlats hos mamma för att gratta tommy och käka mysfrukost tillsammans <3 love my family.

Grattis Brorsan, det här var du värd!


IMORGON ONSDAG KAN DU SE HAN I NSD! :)


RSS 2.0