Dag 6

Har klarat mig i sex dagar nu utan min älskade energidryck samt cola(och all annan läsk). Duktig syster är man ju, Tommy du borde vara stolt;))

Tänkte för övrigt på en sak igår när jag var och handlade kläder. Bik Bok i Luleå måste nog ha stans trevligaste personal. Dom hälsar Alltid, och när du ska handla säger dom alltid bra saker om varan du valt så du känner att du verkligen valt rätt och sen har dom mervärde försäljning som extra pris på vissa varor, oftast baskläder du inte kan få för mkt av, sen får du ofta små presenter om du handlar för en viss summa. Ja, dit skulle jag gå igen. Två tummar upp för Bik Bok!

Vi pratar väldigt mycket om kundupplevelser på jobbet, så självklart har man börjat lägga märke till såna småsaker :)


Time for bed

Nu tar jag helg. Med gott humör dessutom, saik vann mot aik ikväll, samt att vi tog teambonusen sådär 20min innan stängning. Skööön..t.

Taggar för pussar och kramar imorgon så nu får det bli sängen :))

Fick denna bild av syster nyss från festen dom är på, nog har jag allt bra snygg familj!
Ia&statte, ni är underbara :)


porträtt

Kolla vad min underbara styvbror Stefan gjort på datorn åt mig ;) Sjukt bra & likt!


Dag 1

Har lovat min bror att vara utan energidryck samt läsk i en vecka. Kommer bli svårt utan dessa underbara drycker. främst på jobbet.


Typiskt för en söndag

Migrän hela dagen i stort sett. Först nu jag orkar ta fram telefonen och slå på min tv. Tur mitt hjärta tog hand om mig och bäddade ner mig innan han for hem till jauret;*
Ska försöka se lite big brother, sen sussa så man orkar jobba imorgon.

Sänder några tankar Perla, håller alla tummar och tår för din hälsa<3


Yeay


Snart kommer min bror hem.. Jag längtar!


Systermys

Eftersom det renoveras och slipas golv hos mig valde jag att sova hos syster inatt. Lite lugn och ro skadar inte ;)
Så kvällen fick bli paranormal activity 1 med te & munkar. Mys med andra ord.
(plus att jag får sova i deras underbara duntäcke;))


Man måste växa upp.

När man efter helgerna läser om alla fester folk varit på, hur bakis dom är, hur fulla dom var och hur galet det var känner jag mig nöjd som är så pass vuxen att jag växt ifrån det behovet att supa varje helg och skryta om det.
Man kan festa, men man behöver inte festa som flicka14.



Cheer Future Junior Fortsättning


Glad tjej

Varit i jauret sedan tisdag. Hemfärd först söndag, otroligt att kunna vara så många dagar i streck med min Mr.A :)

Igår for vi till lycksele och övernattade på hotell Lappland, med två rätters middag, kurbad & massage, ansiktsbehandling, mys och bara rå om varandra.
Så underbart det var, måste ha världens bästa man. På riktigt.

Ikväll, hockey med vänner. Nya tag på söndag Saik;)

Nu, Kim spelar bf3 och jag ser nya serien Smash. Bra deal måste jag säga ;)



Och för att inte glömma, Dm i Skellefteå i söndags. Cheer future åkte hem till Boden med 2 GULD och 1 BRONS! Snart kommer även ut en film på mina uuuuunderbara juniorer! <3

Menmen, ska passa på att se lite serier sen krama om min kärlek. Over and out.


Om the bus

Sitter på en proppfull buss mot Skellefteå med Sjukt taggade brudar.

04,30 -cheersminket på.
05,00- väcka mina cheerpartners in crimes.
05,15- färd mot bussen.
05,30 -bussen avgår.
NU KÖR VI.


En känsla av lycka

Idag vaknade jag med ett stort leende. En underbar man som höll om mig, sovit hur bra som helst, slutspelet börjar idag, bra väder, ledig, cheer-sleepover ikväll, cheer dm imorgon.

Ge mig mer av dessa dagar!


Tagga cheer dm. Jag är redo!


Kroppen säger chilla nu

Ligger i sängen, redo för att sova. Sjukt stressig dag och mat har inte ens hunnits med.
En redbull till middag och så är man med i matchen; jobb, möte, uppvisning, föräldramöte.. Väl hemma blev det nån timme i soffan, utan att röra en fena, bytte inte ens kanal på tvn.
Förtjänar en lugn och stilla helg, men icket för på söndag smäller det... Cheeleading dm 2012! Sjukt taggad. Avfärd med föreningen 05,30... Yeay.

Ska snurra in mig i mina täcken ett extra varv och känna doften av mitt hjärta i sängkläderna. Du är saknad ;*

Godnatt & sov gott.


Så vacker och underbar

Hon var det bästa och finaste. Önskar att hon förstod om jag förklarade.


RSS 2.0