Kims present från dom små pojkarna

Tommy och Jonte gjorde en awesome låt till Kim som vi firade i jauret förra helgen :))



Så sjukt rolig låt. förstår att han blev glader :)

Påskafton, och det är toppenväder!

Efter middagen igår blev det långprommis med syster och arielbus. Så mysigt. Vi stannade även vid loket för att chilla där i parken en stund. Lär bli fler prommisar med ia, mkt trevligare att ta ut ariel om någon följer hehe ;P

Nu ska vi åka till forsnäs där jens familj redan befinner sig :) det blir mys i solen, grilla massa go mat, ta ett glas rött och känna lugnet för en gångs skull. Ser framemot "inga måsten" idag :)


Ariel & Jag önskar er alla GLAD PÅSK!!

Glad Långfredag!

Fick mig allt ett påskägg denna påsken! :))



Grävde fram lite bilder från lisas födelsedagsfest för tre veckor :))





Nu ska vi kila iväg på påskmiddag hos mamma & janne, MYSIGT!
(påsksminkad och allt som man är idag;P )


ReinXeed

Min bror och hans gäng äger jävlat skiten ur alla! Me like!


ReinXeed - We must go faster
, från fjärde skivan. Släpps i vår, missa inte!


Dotdotdot

Vilken sjukt kul helg i jauret. Måste lätt göras om! ;D
När jag kom hem ikväll blev det långprommis med ariel&syster igen, härligt att röra på fläsket lite ;))
Nu blir det sängen så man orkar jobba imorgon,
somnade efter sju imorse så har inte blivit mkt sömn hehe.

Take Care!

-Ja vi är inte normala, men fan så awesome!

Living in a lonely world

Sitter i mitt vardagsrum och känner SM-guldet för SAIK fara längre och längre bort.. Just nu, 3-0 till färjestad. Okej, färjestad är kanske liiiiiiite bättre men tycker saik har spelat bättre än jag trodde faktiskt. DOCK är det absolut viktigaste att SAIK spöade skiten ur Luleå!
Det kommer jag leva gött på så länge jag jobbar i luleå haha.


Sitter för övrigt i hårfärgning, lite rödare och bättre färg. Utväxten kom krypandes, inte bra hehe.

Imorgon blire jobb och sen dirr till Arvidsjaur för att fira lilla Kim som fyllt år i veckan, party bodenstile oh yeah!
Måste slita mig från datorn strax och börja packa så det är gjort iallafall :)

btw, I veckan blev det fika med familjen at systers place, sen en långprommis med syrran & ariel, MYSIGT!

Nu, lite musik tillägnad min tant Erika.
Standard-låten, cover med en grym snubbe ;)





-Och där vann Färjestad... This Sucks.'

Working my ass off

Nu har ju syster börjat blogga igen så då måste väl jag hänga på gissar jag hehe. Jag hade dock inte långt uppehåll som henne men ändå :)

Orkar inte skriva allt jag gjort men kan säga att vi ska faktiskt flytta.
En trea på erikslund.. och guess what?! Våra bästa vänner erika&jonte bor i samma hus hihiii. Fett bra!
Sen ska även Tommy bo hos oss typ en månad innan han lämnar mig för Örebro och en förhoppningsvis asbra karriär! Håller alla tummar och tår för dig bayan!
Syrran, don't be sadface för att vi flyttar. Ariel kommer ändå tjata om sin moster så vi kommer hälsa på always;)

Igår hittade jag min nya kärlek. Han är 3,60 lång och mörk. Han kostar 15tusen med nackkuddarna men då medföljer även en stor fotpall. Ja, jag pratar om min nya soffa. Såå jäkla fin!
Här en bild på den;




Nu ska jag se klart hockeyn och hålla andan för SAIK!
God Natt!


RSS 2.0