hänt mycket på supporten

Idag firar jag & Telia ett år tillsammans. under detta år har jag lärt mig sjukt mycket och träffat massor med underbara människor.
Ja, vi har det bra du & jag Telia.




Like magic

Haft en skön och mysig helg i jauret med familjen arvidsson och mitt hjärta. Igår, bussen hem och tagga big brother premiären. Som jag väntat;) nu är man fast igen hehe.

Och snart är det dm i skeå. Sjuuukt laddad! Cheer future åker ner med tre tävlande lag detta år:) tyvärr står jag inte på mattan själv men finns där hoppandes och gråtandes som coach för våra juniorer. :))




 








 




-Kärlek som växer varje dag.

 

 


True story.


Family

Idag känner jag att en kram av min kära bror Tommy hade varit det ultimata. eller av min underbara pappa. Jo, just idag är ni lite extra saknade, måste träffa er båda snart:)

Måste bara passa på att berömma alla jätte duktiga personer som på facebook vet hur kallt det är varje dag.. "-35 idag och lite snöfall"...
Hallå? Vi bor i Norrland, det är svinkallt varje år.


Skönaste kommentaren av en kollega idag; "du bor i ett riktnummer, har pojkvän i ett annat och jobbar i ett tredje.. Vad tänkte du?"

Godnatt Boden,jauret,lule.. Haha


När man vet att man är i norrland

När man vet att det är vinter på riktigt.


RSS 2.0