haha kul grej :P


lite bilder från idag

Ariel var med när jag packade inför resan till pappa ;)


och jag färgade håret, dock är detta på bilden bara en "genomfas" av min färgning, resultatet kommer sen när jag tagit bild på det :)


så sov gott nu när ni fått lite update från mig :)

färgat håret nu

Nu har jag färgat håret, eller det var syrran som gjorde det på mig :)
MEN jag säger Inte vilken färg det blev, eftersom det inte riktigt är färdifärgat ännu hehe ;PP

Var för övrigt i luleå idag med jens och hans pappa, köpte lite stuff till julen, wihii :D
Och en torky-pappershållare eftersom det är nån som är liten och ljus som har en tendens att kissa i min lägenhet ;)


Vilken färg ??

Vilken färg tycker Du att jag ska ha på håret ??
SNÄLLA kommentera den ni tycker ;D

1. Svart


2. Mörkbrunt/mörkrött


3. Rött


4. Ljusbrunt/mellanbrunt

Grattis Statte aka. Korven 25 bast idag! ;D


Friiiday.

Sitter i lassbyn och väntar på food :)

Kanske blir ikea imorgon med "joppe & erkan" (hehe). Om inte så blir det luleå iaf :)
Ska titta på en säng på suomi. Hoppas att den finns kvar.

Ajja nu dör datorn så skriver sen ;) Bye.

hittade mystofflor på halens.se

Gaah vill ha, både snygga sköna och helt inne i "cheervärlden" ;D


Mig vill ha! :P



Den är från Gina Tricot, måste nog ta mig till luleå imorgon för att prova och kanske köpa denna skönhet :)

måndag

Nu har jag haft sista koreografiträningen med tri&greg :) Känns både kuloch tråkigt, de tråkiga är att de är så länge innan man får se dom igen, men det roliga är att vårat program äger:)

Har möblerat om i lägenheten också, ska ta lite bilder imorgon och lägga upp här så ni alla får se hur fint det är :)

Nu äre sleepy sleepy, Bye.

bakisdag

Hade väldigt trevligt igår på Halloween, började med koreografiträning med laget sen maskerad med dom och efter de drog jag vidare till maria och gänget, och sen blev slutanhalten mattias. Var så kul att på alla tre fester jag var på, hade typ alla ansträngt sig för att klä ut sig : )
Var hundledig imorse så passade på att sova ut, för en gångs skull.
Avslutar med en bild på mig och anna, och en på mig, anna & triana :D





RSS 2.0