Semester!

Tjejen som fick semester i onsdags, fett Nice :) Började ledigheten med att gå på båten i Luleå med jobbet och igår for vi till Piteå och hemfärd på söndag.. med andra ord öl fyra dagar i rad ;)


En fredag och en bra lördag

Har en av alla mina bröder, ronnie, hemma ihelgen, så idag blev det grillat och nu en öl på det. Ryktas om boden alive, vi får se, vädret får bestämma. Avslutar med en väldigt vacker bild på oss ;))


Kärlek<3

1 år idag med mitt hjärta. Vi lämnade telefonerna hemma och for till Luleå. Middag på båten, kaffe på friends, bio på filmstaden och sen kyss på trappan där vi blev tillsammans.. Vilken kväll, lycklig tjej<3 Fick denna av Kim när jag kom hem från jobbet idag ;*


Snart semester för mig med

Inte kul när man ligger sjuk hela helgen samt veckan. Men, har man gott sällskap spelar det ingen roll.
Har egentligen inte så mycket att skriva men kände att det var ett tag sen nu. Kan bara tänka på nedräkningen mot semestern. Nästa onsdag säger jag hejdå till jobbet i två och en halv vecka. Då ska jag och mitt hjärta passa på att träffa lite vänner man annars inte ser samt familj i andra städer. Och självklart ta tid för varandra också. Längtar :)
Längtar dock mest till fredag.. Fjärilar i magen;*
 
 
 
 

Fredag - skräll att det regnar

Just nu undrar jag vad jag gör på jobbet idag? Det spöregnar och blixtrar, är en stor sjö med vatten på takterassen här, jag har tappat rösten totalt och hemma ligger min bättre hälft och myser i sängen.. Nä, ibland känner man att stanna hade varit det bästa ;)
Men ska kriga på och sen ta helg. Då är jag värd det :D
 

Trots feber - bra dag.

Nu när solen och sommaren äntligen börjar visa sig tar jag lunchpaus från jobbet, sätter mig på takterassen och poppar lite ReinXeed i lurarna, Bra dag.
 

RSS 2.0