Vill Ha!!

Bara måste. Dom är ju så fina. Nästa månad kanske.

Nattuggla

Passar på att jobba sena pass i veckan.. Det var ju bara typ sen i april sist. Helt ärligt har jag saknat det. Sova ut, ligga och dra sig i sängen, vara uppe sent och se på serier eller film. Men, om två veckor är det nya som ska utbildas och då blir det fem veckor dagtid igen. Längtar dock dit, utbilda nya handläggare är nog bland det roligaste jag vet ;))

Mitt nya måste; bärry yoghurt.. Hello! Hur gott är det inte ;)
Med det säger jag godnatt folket.


Hey, det regnar ute.

Note to self: Skaffa ett paraply.


TGIF

Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen.
Kommer du ihåg den?
Det känns så skönt och komma hem
Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.
 

- Fin låt. Bra låt.
 
 
 
Tack och lov att det är fredag. Behöver sova ut, behöver umgås, behöver kramar, behöver vara ledig. Ska bara ta det lugnt och äta god mat hela helgen.. Just saying ;)
 
 
Fina flickor. En lämnar mig för Paris och en kommer hem från NY. Får väl nöja mig med att ha dom hemma i omgångar ;))
 
 

A new chapter

Så, det är nu man blir straffad för att man har ett liv, en karriär och mål i livet. Jaja, gråter inga floder precis, bara tråkigt när folk inte förstår.

Men för att prata om annat, sitter och planerar min vinterledighet.. Svårt att veta nu när jag vill ha semester :b hur som helst & när jag än tar den, får jag hänga med mitt hjärta vilket är det viktigaste ;)

Nu är det over and out. Godnatt folket.


Älskar dig på avstånd.

Idag fyller Ariel 3år. Saknar dig så jävla mycket.
Det gör ont varje dag jag är utan dig.
Hoppas du har en fin födelsedag <3
 
 

Os-final:)

Ligger i soffan och väntar på os-finalen i handboll.. Sjukt nervöst! :)
Fast det som snurrar mest i huvudet är att mitt hjärta åkte till jobbet för en stund sen. Shit vad konstigt det känns när vi varit oskiljaktiga i mer än två veckor nu. Sova ensam, vad är det? Bara börja längta mot helgen då..
Jobb imorgon, om än det är skönt med semester är det skönt att komma tillbaka till vardagen också :)

Avslutar med en bild på en unge jag hunnit busa massor med under ledigheten:)


världen är väldigt liten.. ;P

Första bilden på mig och kim hehe. Jag, 14 år, största fjortisen som fanns.. och Kim, 16 år, långt hår och riktig estetare. Världen är allt bra liten;)
 
 
han med mössan och håret.. och jag med inga ögonbryn, rosa svettarmband & röd tröja ;)

Örebro

Är hos brorsan i Örebro :) har myst på hela dagen samt shoppat massor på new yorker;)) efter en galen match i "21" på endast tre pers ser vi nu filmen signs. Den ska vara läskig har jag fått höra;) imorgon blir det mer Örebro-bus!


Mmm korv

Har hittills haft en helt underbar semester. Först Piteå, sen Skellefteå, efter det Arvidsjaur och sist Boden.. Är dock påväg mot en destination neråt i landet. Åkte igårkväll med tåget, har just bytt tåg till X2000 :) snart framme! Första "riktiga resan" med hjärtat. mys.


RSS 2.0