Bort med det utslitna

Nyklippt idag. Såhär blev resultatet! :)


Nästa år är mitt år

Åh, det går bra nu. Allt går bra nu, peppar peppar, är glad att man vågar chansa ibland. Men har man hittat rätt i livet så vet man. Man bara vet.


B-day

Nej jag vet inte vad jag önskar mig i födelsedagspresent.. Det kommer lista här snart, jag lovar! ;)


Första steget. Nu hoppar vi

Steg 1, bock på den då.
Känns bra, nu händer det grejer. Snart så.. Snart. Allt blir upp och ner men sen till det bättre.. Tur man inte är ensam om att längta.


<3

With all my heart and more.


Bara kasta sig ut

Om man aldrig vågar kan man aldrig vinna heller. Jag har bestämt mig. Jag Vågar.
 
 
 Avslutar denna dag med min favoritlåt från brorsans nya skiva. Love it.

because i can

Helgens underbara:

Marius lilla son William knackar sin ninja turtle på magen och säger: "Här var det ingen hemma."
Jag knackar Kim på huvuvdet och säger: "Nä inte här heller." ;))

RSS 2.0