Muffins med fluff!

Jag och Ariel tog en Liten promenad till Maria igår för att prova ut lite kläder inför bröllopet imorgon. Tog med mig en hel kasse kläder hem, beslutsångesten ni vet. Sen försökte maria lära mig gå i höga klackar, haha shit vad dålig jag var. Men när vi sen kom på att jag skulle tänka cheerleader så såg allt mkt bättre ut. Men det är ju inte så konstigt, Cheer sitter ju i blodet ;)) hehe
Vi fick även ta hem varsin mumsig muffins som syrran hade bakat. Jag citerar Jens; "Dom där muffinsarna är de enda du behöver baka resten av mitt liv... P.s någon vaniljbulle också"
Haha thank you Maria ;)

Marias bild på Muffinsarna hittar ni HÄR


Nu ska jag tvätta lite kläder, så byebye! ;)

Faboulous Cheer Future mr

Ohooo idag beställde jag lite efterlängtade grejer från Buttericks, tänker inte avslöja vad det är förren jag fått dem hehe;P Gud så kul jag ska ha hihii :))

Hade miniorträning idag, dom var faktiskt super duktiga och programmet kommer bara närmare och närmare perfektion för varje träning som går :D
Anna tog lite foton på dem idag så jag tänkte ni skulle få se mina & annas små fabolous kidz at practice ;)



Cheer Future Minior på RM kommer bli FIERCE!

tha Smörgåspålägget

Sov över i Lassbyn igår till idag, så nu sitter jag här vid köksbordet och tar en kaffe med datorn framför mig.
Har inte så mycket att tillägga förutom att jag.., ja bilden säger allt ;)


Info för cheerleaders ;)

Här kommer startordningen för JSM samt SM 15 & 16 Maj för den som är intresserad :))

Startordning JSM

Cheerdans Junior Avancerad
1. Uppsala Dance Crew - Pearls
2. Julle United Dansförening - Smallstars

Individuell Junior
1. Twisters Cheer Elite - Nicole von Olnhausen
2. Cheer Future - Alma Johansson
3. Musketeers Funky Cheer - Amanda Öhberg
4. Köping GF Sparks Cheerleaders - Denise Eriksson
5. Gothenburg Cheer One - Matilda Hartzell
6. Cheer Future - Frida Wennberg
7. Power Cheer & Dance - Isabell Strandberg
8. Köping GF Sparks Cheerleaders - Louise Eriksson
9. Julle United Dansförening - Beverly Law
10. Haninge Cheer Elite - Malin Holmqvist

Group Stunt Junior
1. Musketeers Funky Cheer
2. Haninge Cheer Elite
3. Gothenburg Cheer One - Bobcats
4. Eastcoast Cheerleaders
5. Brommagymnasterna Dynamites

Cheer Junior Mixed Avancerad
1. GF Uppsalaflickorna Spirits - Excaliburs

Cheer Junior Avancerad
1. Cheer Future
2. Köping GF Sparks Cheerleaders
3. Haninge Cheer Elite
4. Gothenburg Cheer One - Bobcats
5. Brommagymnasterna Dynamites - Diamonds

 

Startordning SM

Cheerdans Senior Avancerad
1. Uppsala Dance Crew - Phantoms
2. Julle United Dansförening - Allstars
3. Musketeers Funky Cheer

Individuell Senior

1. Brommagymnasterna Dynamites - Maria Tenggren
2. Power Cheer & Dance - Ida Knudsen

Group Stunt Mixed Senior

1. Musketeers Funky Cheer
2. Köpings GF Sparks Cheerleaders
3. GF Uppsalaflickorna Spirits - Apaches
4. GC Troops - Mercenarys
5. Athletic Cheer Champions

Group Stunt Senior

1. GF Uppsalaflickorna Spirits - Vipers
2. Haninge Cheer Elite
3. Power Cheer & Dance - Fabest 5ive
4. Brommagymnasterna Dynamites - D5
5. Athletic Cheer Champions

Partner Stunt
1. Musketeers Funky Cheer - Cathlin Josefsson Brunbäck & John-Erik Kralicek
2. GF Uppsalaflickorna Spirits - Carolina Nisser & Anders Terning

Cheer Senior Avancerad
1. Cheer Future - Northern Allstars
2. Linköping Lightnings
3. GC Troops - Warriors
4. Gothenburg Cheer One - Wildcats
5. Power Cheer & Dance - Eagles
6. Malmö Allstar Cheer - Bulldogs
7. Brommagymnasterna Dynamites - Dragons
8. Twisters Cheer Elite

Cheer Mixed Senior Avancerad
1. Musketeers Funky Cheer
2. Athletic Cheer Champions
3. GF Uppsalaflickorna Spirits - Black Hawks




svanis by night

Helgen då:
Svanis fredag-lördag, på tok för kul för att glömmas så här kommer lite bilder ;))



Lördageftermiddag for jag tommy och jens till mammas stuga och sov över med henne, och igår kom lilla Pappa upp så vi for och grattade farfars kusin i randaträsk, trevligt trevligt :))
Som grädde på moset hade vi en KICK ASS träning senare på kvällen!! ;D

Sweet Sweet Weekend

PeppaPeppaPeppa.
Imorgon, Svanis med lite sköna typer. Lördag, Sova över i mammas stuga med henne & jens.
Söndag, Träning. Helgen kommer bli superkul!
Och nu, Träning. Och den här träningen ska bli intressesant och väldigt effektiv! Lets make the most of it.

byebye

Mina vänner, nu ska ni bli stolt över mig ;)

Shit var har blogglusten sprungit och gömt sig.. Inte hos mig iaf.

Kan dra en snabbsammanfattning då;
Lördag var det träning, bowling med tha family, mys hos favoritgrannarna.
Söndag blev det mamis place sen film med peter.
Måndag, ja träning och åter träning. Kom hem smått förvirrad och det första jag gör är att böja mig ned för att säga hej till min guling ariel, och när jag ställer mig upp knakar knät till och jag är fastlåst i min halvstående position, skrikandes och gråtandes. Tur att det hände efter träningen iaf. Sen när knät ordnat upp sig tog vi en låång prommis runt Boden, mysmys.

Men det bästa då, Jag & Jens ska börja på körskolan nu, Yeay för oss! Inte en dag för tidigt i know ;))
Erika, när jag är klar blir en girltripp till Ikea! ;PP



Längtade till sommaren massor imorse, så var tvungen att göra en "sommar-make"
för att hålla hoppet uppe om värmen haha

Dooooo Daaaah

Har inte så mkt att säga idag förutom att min bror (ReinXeed) är bäst på att piffa upp humöret! ;D


<object width="500" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dCg4A9bzrOA&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dCg4A9bzrOA&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>




Du har väl inte missat ReinXeeds grupp på Facebook? Isåfall bör du ordna detta fail på en gång!

Inte så mkt blogg.se

Ojoj nu var det länge sen jag bloggade, men har man inget intressant att skriva kan man lika gärna låta bli tycker jag ;)
Idag var jag på stan med mamma & låtsasfarmor. Vi fikade och sen gick jag på See Me och köpte ett efterlängtat bälte med nitar, super fint var de:)

Sen hoppas jag att ni inte missar rean på Nelly som började natten till idag! Jag gjorde massor med fynd så ett fett paket kläder och skor är nu påväg hem till mig, wihiii :))

Kan avslöja att skorna jag beställt är likadana skor som dom jag köpte i sthlm i höstas, men sen såldes för att dom var för småa. Men nu jäklar ska jag få mina härligt rosa skor!

Preston SEK 130, Nelly  Shoes - NELLY.COM

heartbreaking


Din Sko, 299:-


Din sko, 499:-


Din Sko, 399 :-

Sandalett från Skopunkten.com

Skopunkten, 349:-

RSS 2.0