Tack Sara!

Tack sara för du gjorde min blogg, den vart svin snygg! Jag är så himla nöjd:)
Rekommenderar att ni pratar med henne om ni vill ha lika snygg blogg som jag ;) hehe. Här är hennes adress;
DreamAboutMe.blogg.se

Idag har jag vart på voltarenan med några miniorer, Dom var såå duktiga! Sonja körde flickis helt själv och sen körde hon rondat-flickis med pass! Gud så stolt man blev hehe :) Kjelle ville också att de skulle komma tillbaka och köra flera träningar där :)  skojjsigt.

Nu har jag även fått kakel i köket! Hur sweet som helst ju! :) Ska se om jag kan få upp nån bild sen ;)

Fick ett rim idag av tommys kompis;
Kristin är fin
Fin som snus
Jag är skön
Skön i mitt alkholrus
Känner mig full
Full av bus.

Fredag = Chill


Fick bilderna igår från festen förra fredagen. Snacka om kul kväll ;*

Igår torsdag, var det möte och det gick svin bra! Jag och Johanna blev verkligen peppade på att genomföra det här nu!
Idag har jag vart ute och gått i 2,5 timmar.  jag bara gick & gick och så helst plötsligt var jag mitt i björns haha. Men skönt vare :) Nu ska jag laga mat och min plutt som strax kommer hem :) Maria, självklart blire falukorv! :)
Imorgon kommer Lorre och ska börja kakla!! Äntligen ;D (Btw, så mår Fonzie mkt mkt bättre nu=)

Northern Allstars - my way of life ;*

Onsdag

Lunch och häng med Johanna & Carro idag, Alltid lika trevligt! =) Jag och johanna hann till&med göra klart alla våra uppgifter till starta eget mötet imorgon. Sen läste vi lite om fransching från företaget vi funderar på att "köpa oss in i". Hittade massor med roliga saker där, som gjorde det hela ännu roligare att genomföra! Ska bli kul och se vad vår mentor säger imorgon ;)

När jag kom hem från miniorträningen idag hade jens varit till luleå och köpt... en Till dator. Så, nu har vi fyra stycken bärbara datorer på två pers.. Nödvändigt?! Nae. Tycker han skulle ha köpt mig en systemkamera iaf hehe. Men han lovade att vi skulleköpa en nästa månad iaf, sweeeet!

"Det är vårat Motto!"
"Vad betyder det?"
"Ingen aning, men det rimmar på Lotto!"  KLOCKRENT!

Miniorerna


Gick bra på träningen idag, dom fick köra igenom programmet massor med ggr, köra mkt bygg samt masssssor med styrke ;) Det gick sådär med programmet men det tar sig ;) Längtar till dm ;)

Mixade känslor

Okey, samtalet kom igår.. Fonzie har cancer och kommer dö.. Känns faktiskt förjävligt. Försökte peppa mig själv genom att gå på träningen iaf, men kände mig inte helt närvarande då det enda jag kunde tänka på var Fonzie..
Men fick mail av Pappsen idag, och Fonzie mår mycket bättre. Han äter, kissar och till&med leker med sina söner. Känns bra att han mår bättre, men har det i bakhuvudet hela tiden att det kan vända när som helst.. Hoppas att han lever nästa helg när jag ska ner till dit. På pappa lät det som att han kanske gör det, men han kommer då iallafall inte få se sommaren -09.
Klart vissa kanske tänker; "det är ju bara en hund". Men Fonzie är så mycket för vår familj än så.. Det vet nog de flesta som haft husdjur.

Iallafall, idag tisdag, är det soligt och varmt. Ska gå på promenad med Tommy strax:) Sen är det miniorträning, tyärr kommer inte anna för hon är jätte sjuk, så jag får ta hand om alla små barn själv.
Krya på dig Anna!


Glöm inte att käka semlor idag! (men skippa bönorna hehe)  Bye.

Stackars Fonzie :/


En av pappas hundar, Fonzie, är jätte sjuk. Han är trots allt snart 9 år och det är gammalt för en leonberger. Det känns jätte tråkigt och jobbigt eftersom jag inte kan fara ner och träffa honom på en gång. Fonzie är allas favvo hund och jag Hoppas att han klarar sig.. Love you Fonzieboy!

make up


Är svinsugen på att dra ner till stockholm och vidareutbilda sig lite grann. Kanske special effekter ;)

söndag

Idag är man trött och sliten. har bara legat i sängen med datorn i knät och sett på massor med tecknade filmer på vhs haha ;) men mysigt vare. Och så har ju jens kommit hem från svanis idag, nice :) Ihelgen ska jens polare subban vara här, så funderar på att dra ett partaj för att slippa vara med dom haha;) ajja, nu ska jag se mer film!

Take care.

Fredag = Fest

Jaha, fest igår. först med johanna hemma hos mig sen drog vi till mattias och festade.. var jäävligt skojjsigt.. vet inte vad jag ska säga, tommy du kommer nog att bli 30.000 kr rikare om två år, beroende på Haha ;) Trevligt sällskap på 6 pers men jag & Johanna lättade på stämningen och körde lady gaga och infinity! Så lätt bäst. Vi fick till&med hårdrockarna att shaka;) Sen blev jag snöbadad ett X antal ggr och spenderade sen tiden sittandes på ett element ;) Sen kom Polly och trodde att han var äktenskapsrådgivare... Får se hur det blir med den saken. Hehe. Men jag säger bara, Mattias; -Bomull i sängen, Inte siden! haha. Hade iallafall svinigt roligt hela natten/morgonen. Tanken var fest idag med, men det slutade hos mamma & såg på film :) Nu ska jag i min ensamhet då jens är hos sin mamma se på massa disneyklassiker & dricka mitt favvo té; blåbär.

So long.

RSS 2.0