rip Fonzie

Vila i frid nu världens bästa leonberger. Du är älskad och saknad. <3


musslor som rappar


Happy B-day toooooo me.... Igår.

Födelsedag igår. Tack alla fina som kom till mig och firade mig i lördags & söndags. Att spendera helgen med de personer som betyder allra mest är inte illa. Och jag & tommy total-ägde ju alla! I hemlighet hade vi planerat hans hemkomst i över en månad, och att jag lyckats att inte skvallra eller försäga mig är ju ett under ändå. Är lite stolt över mig själv faktiskt.

Hade en fin födelsedag trots några dåliga stunder, men överlag känns det bra, tack vare människorna omkring mig. Fick väldigt bra presenter också, kunde inte varit bättre.
Ett stort Tack till Pappa & Marlene för att ni alltid funnits & finns där för mig och stöttar mig. Ni är världens finaste! Klart det känns väldigt tungt men vet att det kommer bli bra nu.. Och nu kan man lämna oönskade personer bakom sig.  <3

Blev väldigt mycket tackande i detta inlägg men måste ändå tacka Kim också, för att du är bäst och alltid peppar mig! Och för att du är min ;*


no comment, really

Älskar känslan av att SAIK vann över Luleå ikväll. Det bästa som hänt denna dag iaf. kvällen började med att någon snott min tvättid, great. Sen gick det utför. Dock finns det en sak som är ganska rolig, hur en vuxen människa kan vara så omogen. Skrattretande. Tycker synd om personen som kommer i kläm. eller?


Imorgon är det ordentlig Hej-dag, Som jag längtat..  :D

Nämen om man skulle gå ner i tvättstugan och skälla ut min granne lite när jag ändå är på krigsstigen.

My B-day is coming up.

Alla gnäller på mig att jag ska lägga ut någon slags önskelista inför min B-day, så okej firrar det. Kan inte säga att det är vad jag ska få i present som snurrar i mitt huvud just nu men ska göra mitt bästa för att komma på lite stuff :)

presentkort; gina tricot, hm, make up store, skopunkten, ikea, nelly.com, din sko med fler. övrigt; vit snygg, kaffebryggare, pengar till tatuering, Adidas-hoodie, Adidas saker i allmänhet, körlektioner, nya kuddar, sängkläder (måste vara med två täcken), mörklila överkast, tomtar, vit julgran, julgrejer i övrigt, nytt headset, skid rows skivor (dom innan sebastian bach slutade), tv, digitalkamera, gymkort, ny svart kavaj,(skeå aik) saik-hoodie, matchande lampor i samma serie som taklampan i v-rummet, zebrastuff, lila stuff, snäll familj till ariel, onepiece, spetstrosor, bh, DKNY parfym, pussar, kramar, tillbehör till "likör 43-shots", baya päron, ny handväska, p-king, smycken, jetset-klocka, resa till tommy, spaweekend, och säker en massa massa mer saker.


Hoppas ni orkade läsa igenom denna röra av saker, ni som inte bestämt vad jag ska få hähä.

btw så har jag beslutat, ingen fest när jag fyller år. Är grå & tråkig men så äre ;P

Måste försöka sussa nu. Bye.

RSS 2.0