Yeah

Drar till pite.. Pdol oh yes! Bye era smörbollar!


SM i Uppsala 2010. :*

Smile..

Inne på min 6e arbetsdag idag. Bara 3 kvar till ledigt, sen jobb på måndag igen hehe. That's life om man flyttar sina pass för att få träffa nära och kära, men så värt :)

Ledarmöte ikväll med cheer future.. Kommer bli en sjukt spännande säsong kan jag säga, Nu jäklar alltså! Anna, Haters will hate. Är grymt sugen på att tävla själv.. Pallar mina knän det? Fixar jag det med jobbet? Vad hände med vänner? Det är som vanligt, Cheer hard or go home. får se hur det blir..


Håller på att kika på tvåor. Grymt sugen på att flytta, lite billigare hyra hade inte varit fel känner jag. Så det finns kanske snart en trea med nya tapeter i alla rum ledig på erikslund. Något för dig/er ? ;))

Ihelgen då, stängning på fredag, PDOL lördag-söndag förhoppningsvis.
Läängtar hähää.. ;*
Och till veckan kommer tommy hit! åååååh så rooligt! ;D

Nu måste jag sussa, 7-bussen till jobbet som gäller.


Älskade Syskonen aka. mongon Johansson :*

Upside down, inside out. And i like it!

Som jag skrev i förra inlägget skulle det bra ta över det dåliga.. oh yes it did. Iallafall nästan allting hehe.
Ihelgen hade jag finfin besök av massa pojkar.. hehe. Två var mina bröder och två inte. Hade det astrevligt hela helgen iaf, och maria&mattias fest var jätte kul, jag var till&med skötsam haha. Älskar stefan och ronnies största gräl ihelgen, "min kim är bättre än din kim!" Hahaa vilka nötter till bröder man har ibland ;))

Ledig imorgon.. Sen jobb 9 dagar i streck, wiihii. Men efter det blir det några välförtjänade öl på pdol hehe.
Och helgen efter, luleåkalaset. Och helgen efter det, ja då fyller lilla jonte år. Pajeltis då mina vänner & syskon? Vem är på?! En favorit i repris för tredje året, Oh yeah! Lite nattbadminton och bastu!



Stronger now then ever. ;*



We are the young - so raise your hands

Kanske var dags för en update. Morgan slår mig väl annars ;))
Livet rullar på, händer mycket på ont och gott just nu och på senaste, men vet att allting kommer bli bra i slutändan då det bra tar över de dåliga.. det gör det alltid :)

Hade en jäkligt bra helg nyss och nu till helgen blir awesome den med. Kommer massor med finfolk till mig =)) Så det blir "grekfest" hos syster&statte. Jag är nog mest taggad som vanligt hehe.

På jobbet är det som det brukar, lika spårat med mina kollegor.. Dock väldigt tomt vid skrivborden då nästan alla är och latar sig på semester hehe.

Tog mig äntligen till cheerhallen ikväll för lite pratice, känner mig lika hemma där varje gång. Det är livet.

Och för er som inte vet, kommer min kära storebror, numera känd som
"Tommy ReinXeed", jobba i karaoketältet på lulekalaset hela helgen. Jag har redan fixat min helhelgspass, Har du?!

Så nu fick ni lite update så ni vet att jag lever. Finns bara väldig saknad av vissa människor just nu, brorsan är helt klart en av dom <3


<iframe width="425" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/VJrbHapH5pM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ett måste på LK! Favorit i repris heter de väl?! ;)

Cause you're fucking crazy rock and roll

Just kommit hem från jobbet, tungt idag var det. Först alldeles för lite sömn (men det vare värt iof), och sen går nästan alla system på jobbet ned så kunde i princip inte göra något för att hjälpa kunderna. Men tog en, två, tre koppar kaffe och sen fixade sig systemen och dagen blev så mkt bättre ;)

Igår var jag erika och jonte på boden alive. "En öl kan man ju ta och sen gå hem".. Hmm jag borde veta att jag inte har karaktär för det hehe.. Men kul hade jag, så tack erika&jonte för att ni drog ut mig hehe.

I fredags blev det ju skellefteå för att brorsan sku spela, Fan så jag saknat honom!!(Sov hos far & malle torsdag till fredag, MYS)
Sen på spelningen fick man ju träffa massa awesome people från jauret, boden och vindeln, Roligt :)
Fick chansen att träffa tommys chef/manager Christian, har hört så mkt om han så det var kul att prata med honom irl, såå jäkla trevlig och rolig snubbe!

Nu blir det att fixa middag och matlåda till imorgon samt städa lite, inte för att det är stökigt egentligen men u know me ;)


Och så till bästa!! Miss Aggie har kommit hem från ett år i usa!!!!!!!!!!!!!!!!
SOM JAG SAKNAT HENNE! ;*




RSS 2.0