Fredag idag, lördag imorgon & Hejdag

Nalle puhs film, ett glas vin, syster och sourcream ringar. Mmmm mums.


Nothing suits him like me

Med lite hjälp av mig, ia och statte kunde Kim färdigställa sin cover ihelgen.
Love it.


Hell to the yeah

Var i jauret ihelgen som vanligt :) tog med mig Maria och Mattias också, så igår blev det lite party med trevligt folk. Kvällen var i stort sett bra hela tiden, men känns verkligen skönt att man inte festar ofta. Anyway, här är lite bilder från igår!

 


April-snuvan?

Som alla andra ligger jag hemma snuvig as hell och febrig. Gick hem från jobbet efter halva dagen, kunde inte koncentrera mig riktigt. Ligger nu i soffan och hoppas på att må bättre, ska ju jobba i Sthlm imorgon.

Helgen bjöd på mys i jauret och till helgen blir det ännu mer mys och trevligheter där, så låt veckan gå fort :))



Halvvägs till femtio idag ;)

Grattis till världens bästa Kim idag!
Hoppas du har en underbar födelsedag, älskar dig mitt hjärta ;*


grrr

Denna jäkla beslutsångest. Denna ovisshet. Blir galen.


iPhone

Maria har skaffat ny telefon. "iPhone xray edition"


För roligt

Sitter hos syster och flummar med ipaden haha


Sol, korv och trevligt sällskap

Påskmys i bredåker idag:)


Påsken

Än så länge, asbra påsk. Imorgon blir det bättre :)) har dock inte fått något påskägg, vilken besvikelse ;) hehe.
Såg nyss nya Svensson Svensson filmen hemma i soffan under täcket. Filmen var rolig och väldigt pinsam, som bara en gustav Svensson kan så jag är nöjd. Nu ligger jag i sängen och inväntar mitt hjärta som borstar tänderna sen ska vi sussa så sött hela natten lång! Och förresten, glad påsk igen allihop! :)


Glad påsk alla glada!!


Nyklippt och taggad tjej

Taggar för SAIK-AIK som börjar strax. Viktigt idag pojkar!


Påskledigt!

Ledig till tisdag, soft. Bra nyheter på jobbet också, glad tjej!

Februari 2011- supporttekniker telia Check!
November 2011- ledarvikarie telia Check!
April 2012- extra lärare telia... Ja check där med!

Mindre glad tjej; grundlurad av Heela familjen utom mamma och Janne.. Ja, jag har mig själv att skylla hahaa! Men en bra suprise var det verkligen!

Dags för sängen, blir ny frilla imorgon!


Ibland är man lyckligt lottad

Känslan som uppstår när jag kommer till jobbet i vanlig ordning och sätter mig på min plats och då inser att mina "väggar" är borta, mina papper är borta och hela datorn är borta.. Första tanken, vem i teamet är det som skojjas. Sen upptäcker jag att chefen smygit in ihelgen och flyttat runt lite hehe.
Älskar dock min nya plats, men kommer sakna mina teliapartners in crime. Fast dom är typ tre skrivbord men ändå ;)) omväxling förnöjer :))

Påsk snart, längtar. Påskmiddag, min bror, min älskling, resterande familj och ledig. Mm mums;)

Personen som får mitt hjärta att le;*


RSS 2.0