"buhuuu stackars mig buhuuu..."

Är det ok att tycka synd om sig själv när
man ligger hemma ensam i soffan och är sjuk?
Ja det är säkert. Iallfall enligt facebook. Där kan man hela tiden läsa om hur synd det är om alla. Jag tycker inte synd om mig själv trots att jag mår riktigt dåligt. Orsaken är.. Herr Arvidsson, som faktiskt stannade en extra natt hos mig för att jag är dålig. Dock är jag själv nu men han förgyllde min dag. Som vanligt.

Men på tal om att vara sjuk. Har jag världens sämsta imunförsvar eller? Helt otroligt hur ofta jag blir sjuk. Dags för vitaminer nu ;p

En kopp te, en bra film, lite smurf-spel på telefon sen är denna kväll räddad :) Hoppas på att orka jobba imorgon.

God Natt alla underbara.




Bara för att min syster är awesome.

I'm Awesome

Känslan som uppstår när bankdosan är borta när jag ska betala alla räkningar. När jag inte hittar jag den hemma inser jag att den hängde med till jauret ihelgen. Går sen bananas på min stackars pojkvän som inte hittar den i sin lägenhet.
Vaknar idag, åker till jobbet och upptäcker att den ligger på mitt skrivbord.. bra jobbat kristin.
Så Sorry älskling ;*


Nu ska jag vara duktig och mata samtal på 90200 hela dagen sen lite tjejhäng.
Imorgon en öl med trevligt folk och på lördag ska vi fira lilla mamma som faktiskt fyller år idag.

GRATTIS GRATTIS MAMMA, Love Ya! <3

Och kollade just orderstatusen på min telefon, den kom fram till kvantum imorse! Vilken tur då att jag kan få fram alla uppgifter på jobbet så jag kan hämta den idag istället för att vänta på ett brev ;D


Lite nytt gör en glad

Vad dålig jag är, föll totalt för grupptrycket (dvs resten av världen). Blev en iphone 4s, vit såklart.
Känns bra då jag velat fram & tillbaka så länge.
Som min kollega Lotta sa; "Ibland måste man ju få skämma bort sig själv lite!" Så sant.

 


bara för att herr morgan klagar.



Så mogge, nu är du med i min blogg ;))
Btw, saknar er båda !

Sitter djupt inne


Släckta lampor. Tända ljus. Stängda dörrar. Varmt te i stor kopp. Fetaste godispåsen. Mystäcket. Syster tätt intill. Hjärtat i halsgropen.

Ohja, det var skräckfilmskväll hos Maria. Sjukt bra kväll, dock inte så pepp på att traska hemåt ensammen, men jag klarade det. Grattis Kristin. Ia, detta Måste göras om snart!

Kvällen hade dock ingen bra början. Blev ingen träning som tanken var, blev ganska snabbt ändrade planer. Sjukt oväntat. Att efter nästan 10år sitter det kvar så djupt inne. Kommer nog aldrig tappa den där hemska känslan. Den får mig att uppskatta min familj lite extra dock. Man ska vara glad för det man har.





Välkommen 2012

Nytt år. Nya möjligheter som man brukar säga.

Startade det nya året med helt underbara människor omkring och en bra stämning. Alla var glada och peppade. Så som det ska vara. Det bästa var att jag fick vara med båda min riktiga syskon samt min fina pojkvän. Hela kvällen och festen kunde inte varit bättre. Och är inte ens bakis idag, två tummar upp för det! :)

En sammanfattning av 2011 då kanske.

Bra: Tog tag i mitt liv på riktigt.
Bra: Började på telia samt fick fast anställning där.
Dåligt: Pappas hund Fonzie gick bort.
Bra: syster & mattias köpte hus i boden.
Bra: Har växt som människa otroligt mkt.
Dåligt: Blev tvungen att sälja min älskade Ariel.
Bra: Blev tillsammans med Kim. ;*
Bra: Lärt känna väldigt många fina personer tack vare mitt nya förhållande.
Dåligt: Läkarna gör ingenting åt mitt knä, som vanligt.
Bra: Älskar mina arbetskollegor.
Bra: Hade midsommarfest hos mig, den var awesome.
Dåligt: Har fortfarande inte tagit körtkortet. Illa.
Bra: Saik slog ut luleå i slutspelet.
Bra: Var coach för världens härligaste miniorer, som kickade ass på RM i malmö.
Dåligt: Blivit pollenallergisk.
Bra: Min bror Tommy medverkade i allsång på skansen där han sjöng duett med måns zelmerlöv.
Bra: Har världens finaste personer omkring mig.

Så, välkommen 2012, ser framemot vad du har att erbjuda. :)

Lycklig coach när miniorerna tog guld.



RSS 2.0