fredag, sista koreografidagen för miniorerna:)

Myspysfredag or what =)

Eller dagen började med att vi var utelåsta från sanden när vi skulle ha sista koreografiträningen. så jag ringde lite samtal för att fixa nyckeln och triana samt gregory gick till max för att köpa "frukost". Medan miniorerna lekte för fullt utanför hallen för att hålla värmen. de slutade med typ 3 ungar började blöda, då blev det ingen mer lek hehe..

sen vart de pizza med "tha gang" eller vad man ska säga haha. och nu ska vi se film, spela guitar hero samt kanske käka glass ikväll? ;)) Fett nice iaf.

Och, i november blire sthlm för mig&erika, vi ska vara modeller för en dag, sweet! ;D
Shopping or what ;P


BTW, Miniorernas program = AWESOME!



Ta Inte spruta för svinis!

Detta kan hända just dig!! Så jävla tragisk.

v

Black eyed peas från Oprah

Min koreograf Triana visade en skit frän grej på youtube i fredags, Check it out! Helt awesome!


glömt bort nätet

Hej hå, har inte haft tid för datorn på ett tag. När man får en stund över till annat (när ariel sover) blir det tv:n eller jens som får den tiden :) Känns faktiskt skönt att inte vara lika bunden och beroende till datorn som jag var, som för typ två veckor sen:)

Denna vecka är det koreografiläger med Triana & Gregory från Top Gun, Miami. Riktigt bra program till miniorerna och NA, har ju inte sett de andra programmen så vet inte, men antar att dom också rockar fett! ;)

Halloween? Who knows? Allt blir ju inte som tänkt iaf...

Byebye, now it's sleepy sleepy time :)


Nu är man ju "tant" Haha

Hade en jätte bra födelsedag måste jag säga =)) Fina vänner, fika, sushi samt alkhol & presenter :) Kunde inte blivit bättre! Fick mig även en helt Egen låt av brorsan!! :) Happy sis! <3
En annan jätte kul "present" var att helt plötsligt plingar min kära far på dörren! Fick typ hjärtstillestånd i några sekunder, sen blev jag nog den lyckligaste 20-åringen i boden ;D hehe. Suprise!
Måste även tacka Alla som kom och grattade mig under helgen, Ni är guld värda! :D

Ska inte babbla mer nu utan slänga in en bild på den lite fulla 20-åringen som gjort debut på sysset! :)


födelsedagssminkning! :)


Grattis till mig, 20 bast idag!



Cuz Cheerleaders are crazy !

life.

Cheer hard or go home??


funderingar kring halloween-make up:)

Har inte haft till bloggen på nån dag, men det är väl så när man är valpförälder hehe ;)) Natten till idag var Ariel då väldigt bra, sov från elva till fyra och då ville hon ut och kissa, sen sov hon till tio! Fattar ni vilken sovmorgon jag fick haha ;) Nöjd :)


Eftersom jag fyller år på fredag blir det att baka lite fika och försöka få ordning på lägenheten imorgon torsdag :)

Håller även på att spåna på min samt syrrans halloweensminkning :) Erika kanske också är sugen på en fräsig sminkning ?? :) Detta är iaf min sminkning som hjärterdam i slutproduktionen ecilA Sottosotra :)


Nu ska jag iaf se "the ugly truth" och mysa med jens&ariel ;)

PÅ FREDAG SMÄLLER DET! :)

söndag

Varit och busat med Ariel och Alice hos min kusin, Erikas mamma carin, idag. Där fick dom små töserna träffa ronja och lotus också. Självklart var ju Bella med och lekte på :PP

Gjorde även middag tillsammans med erika&jonte, och till efterrätt gjorde jag kladdkaka med vit choklad i :) Ska göra en till så mina syskon får komma och käka! :D

Här kommer en bild på Ariel från idag :)

Nu är Ariel hemma:))

Sammanfattning Fredag, när vi hämtade min & Jens lilla gullplutt Ariel;*
Klicka på bilderna för att förstora dom :)



Fame 2009

ÄR DET BARA JAG SOM HÅLLER PÅ ATT LÄNGTA IHJÄL MIG?! ;))



sol ute, men inte här.

Gaaah! Blir fan galen snart. Ingenting i denna värld vill vara enkelt, Allting vill bara krångla.. Blää för samhället just nu. Samtidigt har jag ett stukat pekfinger som håller på att döda mig i smärta och ett knä som lever ett eget liv.
En vecka till i Vindeln? Ja tack!


Skogsbär & Hallon, Love u.

Tips om en tävling! :))

Make up galen som jag är, har jag ett tips på en tävling av Micromiss.
Här är tävlingen, kopierad från hennes blogg. :)


Nu är det tävlingsdags!

Denna gången tävlas det ut 10 st Twin gloss i färgen Raspberry från Make up store!
Dessa glossen är speciella då man trycker på toppen av tuben så får man 50%glans och 50% färg, men trycker du på mitten av tuben får du mer färg!


Reglerna är enkla!
1.Svara på frågan i kommentarsfältet
2. Ni som har blogg kopierar inlägget och länkar tävlingen!


Frågan lyder:

Vilken produkt på hudvårdshyllan liknar cover all mix men istället för att trolla bort mörka ringar och skavanker vårdar och återfuktar den dina läppar ?



Tävlingen avslutas söndagen den 11 oktober klockan 12.00
Lycka till! =)

Klicka HÄR så kommer ni till tävlingen!

I Vindeln :)

Nu sitter jah här hos min pappa i Vindeln. Är för tillfället hemma själv med vovvarna för att pappa&marlene är på begravning, en kompis till dem har gått bort tråkigt nog.

Sen när dem kommer hem blire väl en tripp till ica, (woohoo) stora händelsen idag typ haha.
Sitter även och läser massor med hundböcker eftersom dom har typ 20st så har jag lite att läsa under helgen så man är väl förbered när Ariel kommer hem :)

Aja kan skriva lite senare måste ju passa på att gossa med Fonzie, Perla, Norton & Whooper nu :) (Btw, har hundarna blivit tjockisar sen sist haha)

Bara för att jag hittade lite roliga bilder på pappas dator ;)


Torsdag, beslutsångesten.

drog till Lassbyn igår för att fira Frida som fyllde 18 år :9 drog en sleep over där också för de var enklast så :) är hemma nu igen och ska väl ta mig en liten taktikvila innan man börjar med tvätten (woohoo, not)

Har en sån beslutsångest för vet ej om jag ska fara till pappa idag eller om jag ska stanna hemma. Allt beror på Jens, om han bara hade gjort som jag ville vore allt enklare, men nejdå han ska ju krångla till allting och ändra alla planer.. bajskorv du är! ;)

Igår införskaffade jag lite nya stuff också; en svart kajal & mascara från FACE Stockholm och en röd läppenna/eyepencil från Make Up Store. Pennan heter "Very Berry" :) Rekomenderas!

Har även hittat en supersnygg tröja/tunika H&M som jag vill ha! Den var ju inte alls dyr så blir nog att beställa hem den eller dra till Luleå och köpa den :)


Visst ser den mysig ut att ha i höst, med stövlar & varma leggings! Mumma ;*

RSS 2.0