God Jul & Gott Nytt år!


Happyplace

Sitter i bigtown arvidsjaur. Kim är och leker musiklärare på högstadiet. Jag tänkte se Glee. Måste ju passa på medan man är ensam hehe ;))
Och igår bjöd han mig på hemmagjord plankstek, kan inte bli bättre ;p

Är ledig från jobbet fram till måndag. Sen är det bara jobb fem dagar, sen ledig i tio. Sjukt nöjd tjej!
Dock hinner man faktiskt börja sakna telia lite ;P
Men värt det eftersom man hinner träffa hela familjen &
syskon med tillbehör då :D


Men varför jag egentligen skulle blogga idag, är för att min plastpappa Janne fyller år idag, GRATTIS! :D
Kan ni förstå, 9 Dagar kvar till jul?!! Yeay!

Bara en hundägare kan förstå.

Andra advent i söndags, så fort tiden går alltså. Snart jul då, yeay! Har lyckats köpa två julklappar och på måndag blir det delat pass & julshopping i luleå med min lilla mamma mellan jobbpassen :) skönt att få det bortgjort i tid.

Ledig fyra eller fem dagar nästa vecka så då blir det att åka till kärleken=) Som för övrigt kommer hit imorgon, yeay.





Var aldrig meningen att du & skulle behöva skiljas från varandra. Vi skulle mysa på hela ditt liv. Vara varandras fam
illj. Kan fortfarande inte förstå att du inte är min längre. Har snart inte fått se dig på två månader. Två månader som gjort riktigt ont. Men jag vet att du är lycklig och har det bra i din nya familj. Fäller mer tårar för dig än för någon annan jag förlorat. Du kommer alltid ha en speciell plats hos mig.
Bara en hundägare kan förstå.



RSS 2.0