The start of something new.

Att en människa kan vända hela tillvaron på en sek och göra mig så glad.
Då är det bra. Du är bra.

Sis and me <3



Alvedon, täcke, te och en kram

en sån jäkla stor saknad efter min hund hela tiden så att det gör ont. vill bara flytta NU så jag kan ha henne sååå mkt mer. Det är tomt utan henne.


Skulle ha jobbat ihelgen, men istället blev jag sängliggande med hög feber, hosta och snuva. Great. Har inte råd att vara hemma egentligen men är man sjuk så är man. Vilken tur då att världens bästa pojke kom igårkväll och tog hand om mig :) Dock for han imorse men så värt att få en kram när man är sjuk. ;*
Tack söto för att du bryr dig :)

Tack mamma för den hemmagjorda saften och tack maria för din hemmagjorda cheesecake!

Ska väl lägga mig i soffan och sova lite till så jag förhoppningsvis orkar gå på tränarmöte och sen styrelsemöte ikväll. Så länge febern går ner lite.



This ain't a song for the broken-hearted
No silent prayer for faith-departed
I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice When I shout it out loud
It's my life



en switch hit och dit

Fiberlan-utbildning hela veckan på jobbet.. Mycket information på få dagar. Imorgon är det slut på utbildning och back to telefonen. Får se hur det går med nya kompetensen.. hehe. Det går nog bra, har ju klarat av alla andra kompetenserna så:)) Och felsökningen var inte allt för gormig egentligen, det gäller bara att de ska hinna smälta in i huvudet hehe.
Gjorde certifieringen på lan idag också. Hade 40 av 45 rätt.. Godkänt var 41 av 45 rätt. Det sög ju lite hehe, jäkla slarvfel man gör.

Imorgon får jag då finbesök av lite folk från mitt gamla jobb, plus annat folk. Blir en återträff typ hehe, kommer bli jätte kul :)) Ta en öl och mer eller mindre säga hejdå till Anna D som ska flytta till Umeå :)

Nu har Morgan också flyttat till Örebro. Jätte kul för honom :)) Men nu blir det fler personer på min "saknar"-lista. Kanske dags att dra neråt för mig med? Får se vad som händer i framtiden.


Känslan av att stå där på mattan är oslagbar.

To be or not to be.

Den här låten funkar bra när man saknar brorsan <3


"Så kan det gå" ;)

Har haft en väldigt bra helg, bara tagit det lugnt, sett film, myst, grillat & träffat vänner :) Me Like!
Tror dock febern kommer krypandes tillbaka nu.. inte alls nå bra. Te och film får göra saken bättre.

Nu börjar det bli dags för att packa ihop lägenheten igen.. Känns lite tråkigt, eller mycket tråkigt men måste ju så. Jobbar ihelgen så på kvällarna blir det nog att börja lite smått för att fördriva tiden. Och utbildning hela veckan på jobbet, ändå lite skönt med omväxling några dagar :)

Och nu har hösten kommit enligt mitt tycke.. Myysigt eller vad. Stickade tröjor, tända ljus, filtar, täcken, gula löv, härliga kvällspromenader osv.. Och så fyller jag ju år på hösten hehe ;))


Igår fyllde ju Ariel (och Alice såklart) hela två år! Så snabbt går alltså :D
Det firade vi med ett grisöra ;)) Bilden är från första kvällen med Ariel <3


Han
är min ;*

Brorsan "Tommy ReinXeed" på allsång på skansen!


bra nu.

Då var det söndag igen. Det måste nog vara den tråkigaste dagen på veckan om man tänker efter. Oftast är man sliten & trött, vet att man ska jobba dagen efter, man är på väg hem eller så är ens nära och kära på väg hem. Söndagar är sämst för att det är en hejdå-dag. Fredagar är bäst är för dom är en hej-dag. En bra dag. ;*

Ihelgen var det lulekalaset. Var inte lika taggad som jag var innan hehe, men fick ju träffa massa roligt folk och vara stolt över min bror som vanligt. Sjöng ju youth gone wild/skid row, med tommy & morgan ;D
Samt att vi gjorde årets bästa facerape på tommy igår ;)
Veckan som kommer blir bra.. Ledig onsdag, fredag, lördag och söndag. Skööönt. Sen som vanligt, kommer ju hej-dagen.. Då blir man glad :)

Har skaffat ny lägenhet nu. Blir suntan-huset.. dvs huset bredvid maria&statte och mamma&janne. Familjen samlad igen.. bara lill-tommy som saknas ;) Blir bra för Ariel också, så får hon vara hos mig lite oftare då jag har hundvakt där:)
Har kontrakt från 1nov men kan flytta 1sep om jag vill.
om någon vill ha min trea på bryggaregatan så är det bara höra sig. Anledningen varför jag flyttar från min älskade lägenhet är för att jag är aldrig hemma, det är blir för dyrt i längden när man är ensammen och vill kunna ha min hund oftare.

Nä nog skrivet, nu blir det soffan och lite juice :) Bye!


This is what i say right now


RSS 2.0