Dm, 4/4 Boden

Nu är det inte långt borta..... Dm är nu på lördag. Den dagen som alla cheerleaders i norra distriktet tränat inför nästan ett år. Snart är den dagen, Wiiie! Längtar, längtar längtar.. Alla lagen kommer försöka prestera bättre än nånsin och alla vill vinna. Även om man skulle suga på tävlingsmattan så är Dm bästa dagen på året. Cheerleading är mitt liv, inte en sport jag håller på med. Känns extra nervöst och spänt eftersom Dm är i min hemstad Boden iår. Släkten och familjen kommer.. Shit, vi måste äga! Vill också lägga in ett tack till alla jätte snälla föräldrar, syskon och vänner som hjälpt oss, Cheer Future att genomföra detta. Utan erat stöd vore vi ingenting! Detta inlägg avslutar jag med att säga att Cheer Future faktiskt kommer sopa mattan!

Fredag och "filminspelning"


Gruvberget idag med tommy & jonas:) Vi har spelat in en ny film, "muskeltrollet och snickers" :)
Den kommer bli super kul när vi mixat och trixat färdigt ;P wiie.
Nu ser jag på Lets dance finalen med jens, hoppas att laila&tobias vinner. Men är rätt säker på att magnus vinner för han är med folkkär, även om han fan suger på dansgolvet jämnfört med laila. Ajja, blir väl uppdatering senare ;)

Strike a pose, Vouge!

Pashion-rean, ett helvete.

Luleå idag med anna =) Vi var på pashion och deras "halva priset på hela butiken"-rea :) Satan så mkt folk det var och efter en halv timmes kö i en bastu med massa parfymluktande tjejer hade jag köpt en foundation, löspuder, svart kolpenna, rosa eyeliner och en ögonskugga till mamma :) Jag var där två minuter efter att dom öppnat pashion, men då var der så mkt folk att jag inte kom in i butiken ens en gång. Så jag gick till dansmagasinet och väntade på att skulle sluta dansen först innan vi gick dit igen :) Anna köpte massa produkter till hennes miami-resa (FUSK) ;) Träffande även Cissi där med hennes nya ragg hehe;) Miss u babe! ;)

Snart kommer JP hem! ;*

Miniorerna <3

Miniorträning idag & igår. Måste säga att det blir bara bättre och bättre. Hoppas dom sätter programmet på dm, för då blir det awesome! :D Kände mig  riktigt stolt idag faktiskt :P

Har även fått kakellisten uppsatt idag. Dyr som fan var den, 650 spänn för en vit liten jävla träbit! Inte okey alltså.

Imorgon blire Luleå med Anna, och shopping på Pashion och deras rea. Allting lär vara svinbilligt då dom tydligen ska lägga ner av någon konstig anledning. Trodde det gick bra för dom, men tydligen inte.

DM om 10 dagar (rätta mig om jag fel). Shit vad jag längtar!! Det kommer bli super bra iår! Allt förutom barnkören..hmm..
LillSaraan!! Måste ta ett kort med dig på DM !!:D
Jag och anna ska också göra en liten maskot till DM, den kommer bli super söt (precis som miniorerna) ;))

Nu äre simpsons och how i mer your mother sen sängen :D

Ha skojj ihelgen Cissi! ;*

Genrep idag


Genrep idag på Hälsans Hus i luleå. Det gick väl sådär då jag vet att vi kan bättre. Men imorgon äre hårdträning som fan! ;D Nu är det sängen som gäller för imorrn ska vi ha cheer undervisning i sävast med åk 5:) Skojjigt ;D

annars idag, Häng hos mamma :)

So up yours;)

Kalix i torsdags =)

Jag och anna anlände till lilla Kalix kring kvart i tio.. kvart över tio var jag igång med att sminka massor med modeller. Skojjigt men hade knappt tid att gå på toaletten, så stressigt vare. Himla tur att jag hade anna med mig som kunde hjälpa mig med att tvätta penslarna hela tiden haha ;) Men när alla modeller var klara tog jag och anna plats på första parkett. Måste erkänna att man kände sig lite stolt när "mina modeller" kom ut på catwalken. Då var all stress under dagen värt det.

Igår, fredag, tillbringade jag & jens i köket och bakade bullar. Hans idé i promise :) Det vart hemskt mkt bullar som inte kommer räcka länge
då jens kan typ pressa i sig en påse åt gången haha, tjockis ;) Idag, lördag, ska jag vara spotter åt a-juniorerna när dom har uppvisning på handbollen.. Var egentligen NA's uppvisning..
Sen blire nog tommys konsert i luleå :) Hårdrocksgänget ville att jag skulle festa med dom ikv, men icket det, har ju faktiskt uppvisning/genrep i Luleå imorgon ;)

Nu ska jag göra mig klar för att tralla iväg till hildursborg ;)

Ikv börjar ju robinson! ;D

Kalix imorgon;D

Miniorträning igår & idag. Det tar sig måsta jag säga. =)

Imorgon, tidigt as hell, drar jag & anna iväg till Kalix för ett make up jobb. Jag ska sminka och anna ska assistera mig ;) Kommer bli fett med nice:P Hoppas vi kan ta den tidiga bussen hem så vi hinner till träningen bara:)

Nu ska jag packa ihop allt smink sen ska jag sussa! God natt folket :)

Northern Allstars, Fuck Yeah!

Fest hela helgen


Party igår, först hos tommy, sen bar det av till mattias. Alltid lika trevligt som vanligt. Massor med öl. guitar hero & trevligt sällskap is OK for me! :D Kom hem kring halv 5 på morgonen, hungrig as hell åt jag ca 8 råa grillkorvar haha!
Fredagen spenderades i luleå hos jens bror jimmy och hans tjej lisa. Vi drack jäger och såg på lets dance;) Trevligt det med.

Nu är jag super bakis och ska dra på Chili Chili med jens familj:) Mumma!

VILL HA SOMMAR!


Torsdag, nya wii kontroller

Miniorträning igår onsdag. Måste säga att det tar sig med programmet men dom har fortfarande Mycket att jobba på.
Själv hade jag träning idag torsdag. Det går väldigt mycket framåt på träningarna, men tycker ändå och fortfarande att stämningen är sådär, trots att alla kom ikv också! Det är ett under haha. Jag känner iallafall att på dm kommer vi sätta allting och det kommer vara super bra! As always! :D Äre NA så äre ;)
Hade verkligen velat följa med ner till södra dm i uppsala ihelgen, men måste man spara pengar så måste man.

Var i luleå idag med jens och hans fader, vi köpte nya kontroller till wii=) det blev ett helt paket med ratt, basebollträ, golfklubba osv :) Skojjigt, ska testas imorgon när jag vaknar! :D Maria, du kan ju passa på att köra lite när jag färgar dina ögonfransar imorgon :)

Imorgon fredag kommer Morgan (Ända från Luleå! Wow haha). Då ska jag färga hans hår, men innan det blir det solarium & sen dollarstore med brorsan :D Sen äre stan med syster för att hitta en party outfit till lördag, men kommer inte hitta något som vanligt ;) Jo, på lördag äre fest, har ej bestämt om jag ser fram emot det eller om det är jobbigt.. Funderar iaf på att ha en svart sotning då. Maria, ska vi fixa oss hos mig tsm eller? för då kan jag sminka dig med, plus att jag slipper rådfråga jens hela tiden haha ;) Hör av dig snygging!
Cissi! Skaru med på lördag eller ?! Carro verkar på! :D
Saknar även min plutt Johanna som är Thailand nu.. grrr ;)

Just nu, allting är som bajs.

Helgen

Var i Vindeln ihelgen, det var jätte skojjigt att få träffa familjen & hundarna. Fonzie mådde mycket bättre, nästan bättre än innan :) Nice. Jag, tommy & jens passade också på att se en film från när syskonen johansson var små. haha, en känd kommentar från mig ; "Men pappa!  Det är ju bamse!"
Vet att den kommentaren kommer förfölja mig hela livet, tack vare att mina syskon alltid är så snälla att påminna mig om den... och andra. Thats love i guess ;)

Träning igår, vi var alla för en gångs skull. Tyvärr blev stämningen sådär efter ett tag då alla var trötta. Synd, för annars lovar jag att vi hade satt alla byggen.  Nu måste det peppas fram till dm!! Northern Allstars for the win!

Älskar annas kommentar igår;
"Vet att jag hade byxor när jag kom hit"

Onsdag, i'm blogging ;)

Igår onsdag möblerade jag & jens om här hemma, satte soffan mot fönstret istället för mot väggen. Det vart världens dansyta för mig i vardagsrummet nu haha ;) sweet. Problemet är att inga "tjockisar" tar sig ut på balkongen, men det var inte mitt problem haha ;) 

Skulle göra oxfilé och potatis till middag också, men spisen kände inte för det och pajjade isället.. Bajs för den! Har haft elektrikern här idag, han trodde stora plattan hade gått sönder. SYND! hahaha. Nu måste jag få en ny spis, inte helt dåligt det hehe...

Var hos syrran igår och färgade hennes hår mera röttttt, Nice! Johanna drar till Thailand idag och lämnar mig i hela tre veckor..hur skall detta gå?! Tur att vi kan snacka med mic på msn iaf ;) Nu promenad i skogen så trevligt :)

Ha de så bra i solen JP! Will miss u!

Söndag :)

Var på en långpromenad idag, skönt as hell;P
Sen kom Karlsson på besök och lagade oxfilé och massa annat.. Super gott, tur att jens har vänner som är kockar ;) Hehe
Mätt som satan och liggandes soffan var man, och då kom tommy på besök, han var sliten efter en hårt festande helg i ö-vik haha ;) Nu äre film och sängen som gäller, för imorgon äre tvätt, handla och träning som väntar :)

Infinity, låten som går på repeat i musikspelaren ;)

RSS 2.0