Stockholm imorgon

Nu har vi flyttat till den nya lägenheten så det är därför jag inte bloggat så mkt :) Nu har vi iallfall kommit iordning till en viss del men har ej kommit på hur jag vill möblera vardagsrummet ännu : ) Det dåliga med det här huset är att det är mkt mer lyhört än i förra, menmen sånt man får ta :))

Imorgon drar jag och cissi till 08området för att chilla och äga upp fjollerna där nere :P På onsdag blir det make up stores visning på Berns, det kommer bli Awesome! :)) (Om flunsan bara ville lägga av nån gång! )

Var på tjejfest hos syster i lördags, det var faktiskt mkt trevligt, peppad inför en till! ;P Tyvärr var jag ju som sagt sjuk så det blev ingen utgång för mig utan raka vägen till sängen, (med ett litet stopp hos Erika&Jonte).

Och när jag kommer hem från sthlm blire ny säng, Jippi! :D

På visningen tänkte jag ha på mig min svart tighta höga skjol från see me, men vet ej vad jag ska ha upp till.
Förslag ??

Bye for so long :)


börjat piggna till

börjar bli friskare iaf, det är ett bra tecken : )) dock hänger febern kvar lite grann
kanske blir en härlig helg ändå:PP

imorgon hyr vi släp och börjar flytta, men problemet är.. HUR gör vi med soffan.... den måååste ju ner utför balkongen. fy fan så hemskt hehe. hade hellre lämnat kvar den här ;D

ajja har ingen blogglust egentligen vill bara ta en ipren och sooova:)




feber, Not OK!

här ligger man, helt död orkar knappt skriva på tangenterna. Febern har gått ned till 38 från 39, bra det iaf. Ingen träning blev ikväll heller, fick ligga i sängen och hålla på att dö istället. Bajs, ville verkligen vara med eftersom det är uppvisning på söndag. Mixade musiken till uppvisningen idag när jag hade feber, kanske inte så bra, men laget verkade ju tycka att den var ok iaf :))

For till luleå imorse för att shoppa med johanna, men det blev en snabb visit på en timme sen höll jag på att dö, hade ju som sagt väldigt mkt feber. Dock hann jag roffa åt mig en ny tröja från gina, ett svart linne som var långt och lite pösigt med mudd längst ned, finfint iaf:) Och jag hann med att köpa eye cool stick från make up store (YES!) till mig och syrran : ))


Maria
, hittade nåt till dig inför maskeraden på halloween, om du inte kommer på hur du ska vara ariel dvs. Kolla in marilyn!

Dags för ett nytt piller ipren, måste bli frisk så jag kan packa det sista imorgon! :D

CYAAAA!

fick nycklarna idag:P

wtf, jag är sjuk.. Igen! Ska man aldrig få vara frisk hehe.Inte så lägligt heller med tanke på att vi fick nyckeln till nya lägenheten, wohoo. Jens & hans pappa for dit nyss med lite kartonger, jag fick lov att stanna hemma för att jag måste kurera mig inför flytten och helgens bravader.

Annars, Jag säger bara Helvete! Nej, jag fick inte mitt drömjobb. Bara leta vidare eller fortsätta städa.. jippiii...Not.
känns piss eftersom jag verkligen ville ha det. menmen lifes goes on.

måste ta mig till luleå imorrn även om jag är sjuk, måste dit en snabbis iaf. för att begäret eftet make up store börjar bli för stort;) och sen behöver jag något nytt till ihelgen. Awesome ;D (Plus jag saknar ju JP så måste ju ta chansen att fåträffa henne lite också hehe) :P

Fredag; Lazergame sen födelsedagsfest för mattias och robert :)
Lördag; Tjejkväll hos syster :)
Söndag; Uppvisning på skördedagarna :)

MUS, en räddare i nöden ;))

Var som sagt i svanis i fredags, mkt trevligt :)
Lördagen fick bli som den blev. allt kändes bara onödigt och ingen vet egentligen... hade iaf tevligt hemma hos mamma&janne med mys och film :)) Alltid lika kul att få komma hem och sova ibland:)

idag har jag packat lite inför flytten nästa tisdag, shit! de är ju snart ;P
Sen åt jag & Jens plättar, mumma! nu ska vi ses nån ny film med russel crowe eller vad han nu heter.

upptäckte en svinbra grej på make up store idag som jag vill ha :)) det är ett underbart eye cool stick som gör dagen lättare! För att ni ska förstå bättre lånade jag en liten text om den från en Superbra blogg som jag läser, http://micromiss.blogg.se/ .

"Eye Cool stick är ett komplement till din dagliga hudvård och används efter ögon och ansiktskräm, men innan foundation. Sticket innehåller bland annat Kamomill som verkar kylande på huden vilket är väldigt skönt på morgonen!, det reducerar puffighet och hjälper till att ta bort mörka ringar under ögonen, samtidigt som det mjukgör huden kring ögonen! Stiftet dränerar även huden från slaggprodukter Parfymfritt och passar både tjejer och killar i alla åldrar! "

Jag Ska köpa en sån, det låter ju toppenbra :) Den kostar 265kr på MUS. (eller inte för mig som har "vip-kortet" där ;P)


Bli medlem här om du vill ha presenkort på just Make up store! :))

sminkrean, nu svanis

Var på coop i förrgår, dom håller ju på att rea ut allt smink där (igen!) men det flesta hyllorna var redan rensade på grejer, fast jag lyckades roffa åt mig en skit snygg rouge från loreal (tror jag). Och när jag kom hem från coop och kollade på kvittot insåg jag att min rouge kostade endast strax över tjugan. Hello?! Varför köpte jag inte upp en varje från varje hylla typ! haha. Måste dit och se om nånting av värde finns kvar. Nog för att jag egentligen mest använder produkter från make up store, men är det så där billigt kan man ju inte avstå :)) Så alla Bodentjejer, Skynda er dit :)

Igår var jag hos mamma och käkade surströmming och när janne skjutsade hem mig möts vi av två polisbilar och massa poliser och folk utanför min port. Alla som vet var jag bor vet ju direkt vad&vem det handlade om.. Knarkaffärer? Förmodligen. Ska bli skönt att få flytta snart :) (Dock vare ju flera snygga poliser där, så dom kommer man kanske sakna haha) ;))

Nu bär det av jens mammas fiskecamping med min familj för att käka, bada badtunna, dricka lite och ha allmänt trevligt. Jens ska stanna hela helgen för att fiska, men jag vet inte om jag ville det. Hade kanske varit kul att kasta ut några kast, men en heldag&kväll i en båt med grabbar?? Får se, måste verkligen tänka över saken hehe.

Hejdå, Ni märker ju på bloggen om jag valde att stanna eller inte ;))

Glöm inte kärleken

Alla har vi våra djupare stunder. Vissa längre än andra. Vissa har det men ingen märker. Ta hand om varandra, alla behöver en kram då&då. Ingen klarar sig själv även många vill få andra att tro det. Men faktum är att Ingen klarar sig. ingen klarar sig utan kärlek, vänskap, kramar, en hjälpande hand. Jag vet att jag inte hade klarat mina mörka stunder utan mina vänner+familj. Det är inte så att jag är ledsen bara för jag skriver detta, utan vill bara påminna alla som läser om att ta hand om sina nära&kära :). Sluta aldrig älska :)
 Glöm inte bort varandra, alla behöver Kärlek <3



bloggen nästan klar

NU håller bloggen på att ta form:)) men har fortfarande ett problem kvar. Maria, I need you. Msn?? :D

Säg gärna vad ni tycker, ärligt. Så jag vet om det är något som ser förjävligt ut :)

-Vet att headern är knas hihi-

make up torsdag :))

Mitt smink idag :)) Det är tusen ggr finare irl, men eftersom jag har en crapig kamera är detta ni får ;))
Använde Make up stores highlighter Platina, som är lite silvrig, som underlag över hela ögat. Fungerade som en primer typ, mkt bra :)) Resten är skuggor från min palett som jag köpt på nätet :)



Renovering av Bloggen!

Håller på att "renovera" min blogg, så därför ser den ut som den gör. Har bara ett litet problem kvar att lösa innan jag kan göra klart den, Maria, det blir din uppgift att visa mig ;)) Puss;););)

Men iaf, nu vet ni varför den ser lite weard ut just nu :D


Bloglovin

Följ min blogg med bloglovin

Har nu blivit medlem där, så gääärna, följ mig genom bloglovin ;D


Annars idag, har faktiskt inte gjort ett skit. Mest suttit med hörlurar i vår stora mysiga gröna soffa och sett på säsong ett av Paradise Hotel. Måste ju peppa mig själv nu innan nya svenska säsongen kommer ;D  Om jag vart singel hade ni nästan fått räkna med att få se mig där i tv-rutan, göra bort mig och gått omkring halv naken hela dagarna haha ;D

Har kikat på lite systemkameror nu, och tror jag hittat en vinnare. Så när lönen kommer är det nog en kamera som gäller. Måste bara övertala Jens också,  eftersom vi flyttar nu 1 sep, vilket innebär mera och nya möbler. Så, det beror på vad jag prioritera först haha :))


Var bara tvungen att slänga in en bild mig när jag röker pipa. för att jag är ju såå cool ;D


kamera på G?

Var i stugan ihelgen, nice som fan vare :))

Måste bara lägga in en bild på mitt hår som det blir om jag struntar i att kamma ut det efter duschen.. Me Like ;*


Annars har jag kommit på idén att jag måste köpa en systemkamera så att jag kan ta finfina bilder på smink, då kanske jag gör en blogg endast för smink där jag lägger upp mina sminkningar och andra tips varje dag :)) Ska bara hitta en billig och bra först :))

Ihelgen, ingen vila som vanligt. Blir att spendera den i Jens mammas camping, Svanisträsk utanför Boden;) KUl för denna gång är det faktiskt min familj som ska följa :)

bloggdesignen på G :))

Har gjort en ny header till bloggen, och nu håller jag på att försöka leka mig fram till en snygg design också. Fan har ju typ glömt alla koder och allting sen jag gjorde det sist. :)) Men men jag ska fan göra detta själv den här gången. Nog för att jag kommer säkert ta hjälp av sara och syster hihiii ;D

Nu ska jag till brorsan och kerry för att chilla en stund. Stugan imorrn, excited? Oh Yes! :D

jadu

hur fan förklara man en sån klumpig sak ???
Tur min familj står ut med mina klumpigheter haha ;P

första träningen för säsongen

kommer precis från träningen. Kommer nog bli ett bra iår iaf, om alla bara kommer på träningarna och är peppade. Och eftersom det är sista året som Northern Allstars kommer att finnas så måste vi sluta på topp med det namnet. ;)) Folk ska minnas NA som ett toppen lag ;)) Thats my goal:P

Intevjun imorgon, ååh hopppas verkligen på det här jobbet. Det är ju som gjort för mig (och så får jag användning av min utbildning) och jag slipper städa till hösten. Hade vart så himla skönt att slippa andras skit. Ska lägga mig i sängen och somna till Ice Age 3 nu (btw såå bra film) :))

Ooh, måste bara säga att vi började cheer-säsongen med att göra ett Stort "Check-tecken""Allt-vi-ska-klara-listan" ;D Supernöjd med dagens träning. Trots att det regnade in i hallen haha. Kul att få se (nästan) alla igen också.
Men, vars fasen har kondisen sprungit och gömt sig?! Var helt slut och kladdig efter hoppen (kan dock bero på att ventilationen i hallen är av och det är fuktigt ute, men ändå). Nu äre joggning som gäller så långt det går med mitt knä :))

GOD NATT ;D


tanter på coop, en fara.

Fan alltså, orka vara sjuk när sommaren är som bäst. Njae, inte min grej. Men trots det ligger jag nu här sjuk as hell. Har sovit sen jag slutade jobbet idag och har fått i mig lite selleri med gurka och keso iaf :))

Min mobil har typ pajjat för er som tänkt ringa mig. Det kan funka, så prova! Annars ring till Jens :)
Inte för att jag blev så ledsen för att den är sönder.. Vill ändå ha en ny fon så hihi :D

Idag på coop.. Alltså tanter! Jag vet att jag klagat på dom förut men, I have to do it again!
före mig och jens stod en tant som var gammal och en som kanske var snäppet över 60. Och när den äldre tanten betalat sitt tog det typ en evighet innan hon fick ner sina pengar i plånboken igen.. och den andra samma sak, men jag tänkte inte så mkt på det för helt ärligt brukar jag också vara rätt seg. Men kassören hade inte tid att vänta utan han fortsatte med nästa kunds varor. Och när de båda tanterna (som för övrigt inte kände varandra), stod och packade sina varor börjar den yngre av dom och gnälla; "ja att man då inte kan få handla ifred längre, man hinner ju knappt betala så står nästa och trycker." Och då hänger den andra på väldigt snabbt och dom börjar diskutera vidare om ämnet. Jag ställer mig bakom dom eftersom jag väntar på min tur att få packa alla varor.. då tittar den yngre på mig och sen på tanten och säger; "ja ungdomar kan då aldrig respektera någon annans revir på affären, dom är så tätt inpå och stessade hela tiden. Jag blir så förbannad !"  Haha jag höll typ på att skratta ihjäl mig. Orka bry sig snälla nån! Har dom inget liv eller?! Bryr er om andra väsentliga saker istället. ojoj, jag ska aldrig bli som dom..

nameless

var nyss och hejade på BBK på fotbollen. Resultatet blev 1-1. Det var jätte kul och jag blev riktigt insatt faktiskt haha. Uppvisningarna gick helt okey, först var bra, men andra blev sådär :))

Nu till det aktuella, Vet ej vad jag känner och tycker just nu. Känner mig mest låg, var ju så peppad. Fattar inte att man ens vill tänka den tanken? Jag är iaf lojal.. Okey alla vill egentligen samma sak, men till vilket pris..Kanske dags att gå vidare? Sluta? Nej, det är jag inte redo för..

Bring it on 5 - Fight to the finish! ;D


Saknar dig

Lulelkalaset ihelgen, det var fett med nice :)) Hade gratis entré hela helgen eftersom jag var med och dansade där med laget :) Och eftersom brorsan jobbade som karaokevärd i karaoketältet hängde vi där all night long. Jag, tommy & morgan gav oss (i ett onyktert tillstånd) på låten Youth Gone Wild med Skid Row. Satan så vi ägde, trots att texten fuckade up och försvann :)) Men bra som man är (hmmm...) gick det ändå ;D

Ikväll blire att dansa på BBK's hemmamatch mot (bajs)luleå. Igår träffades jag och 5 till från laget för att leka ihop ett program till idag, men det slutade med att vi hade danser och räkningar och shit, haha, det var ju som inte tanken med det hela hahaa. men men de blir nog bra ändå, Nu har vi ju iaf ett riktigt program :) När vi kommer till Boden arena ikväll ska vi även tjata till oss lite BBK-tröjor så vi kan visa alla att vi verkligen stöttar BODEN! (Trots att två som är med är lulebor haha).

Så Hoppas vi ses på Boden Arena, 19.00 Ikväll !

<3 Annars så saknar jag min pappa jätte mycket just nu!  så fort jag slutar jobba äre Vindeln som gäller! ;*

RSS 2.0