my family

Mamma Pappa Marlene Janne Maria Tommy
Kim Ronnie Jonas Stefan Markus Mattias


-Har världens bästa familj. <3



glöm inte första advent på söndag

Så jäkla skönt att vara ledig. Att tänka på annat än bredband, telefoner, modem, bildstörningar och felanmälningar för en stund. Istället har jag sovit ut, varit med kärleken och hans familj från fredag till tisdag och gjort svärfar stolt då jag lärt mig äta blodpalt. Mysigt.

Igår blev det hemfärd till Boden igen för ett lite "möte" imorse ;) mer om det får ni veta sen. Nu taggar jag inför ikväll, det blir Top Gun Cheer Camp med Triana iår igen. Ska bli så kul att få träffa henne :) Tyvärr så hinner jag bara vara med ikväll på koreografilägret eftersom det blir en liten tripp till pappa ihelgen och träffa alla syskonen/vovvar/pappa&marlene. Vi ska fira att pappsen blivit ett år äldre ;D
Inväntar även min gube ikväll som inte kunde följa med hem igår utan kommer hit nu istället. Bra dag.




Tänker på dig varje dag. Saknar dig varje dag. Mer än nånsin.




17 Nov 2011, bra dag.

Grattis till världens bästa RappaPappa idag! Ha en awesome födelsedag, ses snart! <3




Idag är sista dagen innan semester också, Sweet!!! :D


ibland faller allt på plats bara.

Äntligen har man flyttat klart. Nu säger jag upp mig som flyttfirma alltså, huvva. Bara några kartonger kvar sedan är allt uppackat, skönt.
Och maria och mattias har fått nyckeln till sitt hus i veckan, alla möbler på plats och ooohoo i love it. Världens finaste hus med pool & bastu. Provbadade igår, mysigt men lite kallt. Men jag och tommy lekte på som när vi var små ändå. Kommer bli mycket badande från&med nu, yeay! ;D

Blev efter mkt om och men jauret ihelgen, måste säga att jag hade faktiskt väldigt kul i lördags :)
Och snart har man lite semester, kommer bli freaking awesome! Bara ta det lugnt, hälsa på familjen, umgås med folk man tycker om, sova ut. Längtar..

Nu blir det en kopp te i min onepiece under täcket och se lite nya serier. Sen sängen.

Jag och Kim i lördags :)


Buspojkarna :)




:)

Hejdag imorgon. Yeay!

RSS 2.0