Solig valborg : )

soligt idag, såå nice :)) skulle egentligen åka bort och måla sista varvet på luckorna. Men jens drog till Subban i luleå så jag drar på partaj med brodern och "gänget". Denna gång faktiskt inte hos mattias utan hos johan F ;) skojjsigt.

Syrran blekte mitt hår igår, jag såg ut som en kyckling när jag for hem hahaa. Nu har jag (egentligen jens) färgat om mitt hår, he vart typ ändå rätt så blont, så jag ska göra mörkare slingor i håret för att få mer balans haha. Funderar också på att bleka ögonbrynen lite så att matchar mer ;))

That's my story for so long ;P

tisdag

Hade avslutning med miniorerna idag, kändes svintråkigt att inte få se dom på ett tag. Men i sommar ska vi minsann träna lite och leka ;)) Fick ett presentkort av miniorerna på kicks på 130:-, sötare ungar får man ju leta efter!! Hann också träffa syster och kicki en snabbsväng på stan efter träningen :))

Håller just nu på att bestämma mig för vilka stavar till tungan jag ska köpa:) http://www.piercedfish.com Dom har svinsnygga och billiga saker! :)) ska nog köpa en med tärningar :) Sugen på att beställa med mig och linn??

Nu ska jag gå och ta hand om jens som ligger i feber, stackarn ;)

Northern Allstars, So up yours!!!!!!!!!

Dansens dag, en bild säger ju mer så... ;))


Tröttttttt

Fest igår efter tommys lilla konsert. Hos mattias som alltid :) Subban, Jens och Peter kom dit efter ett tag, och dom gick hem tidigare än mig, med min nyckel... Så, när jag ville hem kring 4 på morgonen, svarade ingen av pojkarna i mobilen så efter ett tag beslöt jag mig för att sova med tommy och viggo, svintrångt och jävligt. Kom hem nio då pojkarna hade vaknat.. Jag var Inte glad när jag kom hem! Men festen var iaf jävligt skojjig som vanligt :))
Fest nästa helg igen! ;) Niiiice :) Då har tommy relaseparty för nya skivan :P

Nu ska jag gå och dö några timmar för att sen kanske bli som en människa igen hehe.

Ledgen- wait for it, Dary!!!!!!!

what can i say? <3


Onsdag :)

Filmkväll med brorsan och jens :) Fick tyvärr inte hem trollet i central park i nå bra kvalla,så det fick bli mumien på sexan :) te och massa mys =)  Har även reserverat en loftsäng (yeay!), ska hämta den på måndag :))

Ser ut som att jag & anna kommer flyga ner till Sm eftersom det kommer bli ungefär lika dyrt och mkt mkt skönare! :))
Jag och anna på äventyr i storstan!! :D

Ihelgen kommer Subban hit, det blir roligt :) Ja, subban är då jens bästa polare och han kallas subban för att.... vet ej men alla gör det ;) hehe. Fredag blire även tommys "lilla konsert", jag blev tydligen satt på att filma hela grejen :)) Sen fest hos mattias?? får se, beror på vad subban och jens får för sig att göra :) är dom tråkiga är jag med tommy och gänget ist :)

Dansens dag på söndag, typ första gången jag faktiskt inte ska vara med själv och dansa. Känns konstigt men ändå skönt att bara kunna koncentrera sig på miniorerna för en gångs skull :)

Johnossi - I Party With My Pain
(sviinbra låt)

första träningen efter DM

Skönt som fan med träning igen, SM är faktiskt inte så långt borta. Angående SM, så har de flyttat Sofias start (ind.junior) till fredag, alltså den dagen alla i CF tävlar. Vilket är sååå stort plus för då innebär det att vi åker hem redan på lördagkväll. Och jo, det är bestämt att vi åker tåg.. Nice as hell. Lite tråkigt att inte se söndagens tävling för hade verkligen velat se Sara och hennes ice climbers ;) Menmen, lär ju kolla av så fort prisutdelningen har varit! ;) Håller alla tummar för er ice!
Nu äre också på tal om att jag och anna ska flyga ner till stlm innan eftersom hon skulle på nåt möte. Får se hur det lbir, beror på priset på allting :)) (hade dock varit såå skönt att få flyga ist för åka tåg ner). Känns även surt att behöva ändra vår snygga och coola ramsa, får inte säga so up yours...hmmm. grrrr! Ist blire nog so raise yours. Dock betyder det ju iof samma sak... Dumma dumma...

Varit på storheden idag en snabbbbb sväng med jens och han pappa. Jens & jag kollade inredning och andra prylar, medans jens pappa skrev på kontrakt för en motorcykel, Nice! Jag lär ju ska åka med nån gång i sommar (ja mamma, han kör försiktigt ;) hehe ).

Nu är det sängen som gäller, är som sagt väldigt trött efter träningen.. Det var inget syre i hälsans tonight. Usch..Alla svettades som grisar haha!

Northern Allstars, All that and more
We've upped our standards, SO UP YOURS!
To be the best, is what we're about
You think you can beat us?
Hush your mouth!!!

solig lördag

färgade om håret på syster igår och precis när hon skulle skölja ur färgen så sprack slangen i duschen haha. Så där stod jens och maria med färg i håret haha. Tur att det gick att använda slangen som den var iaf haha. Men men måste väl köpa en ny buhu..

Nu ska vi snart till Lassbyn, blev lite senare än tänkt men vi fick ju sova ut iaf ;) Blir kul att få se ny valpen "Roy" också :)

Började se nya filmen "monsters vs. aliens"  igår. Stängde av efter en halvtimme. Fy fan vilken besvikelse, den söööög verkligen. Vi blev beseviken ;) eller hur ia :P

So long suckers!

Torsdag

Nyss stunt träning, skojj as hell vare;)  Jag till&med toppade haha ;P

Kan inte slita mig från tv:n, har alla kanaler från comhem i tre månader för att "pröva på" vilka vi skall ta sen :) Fast måste erkänna att jag mest sitter vid datorn för att maria tipsade mig om att börja se girls of the playboy mansion eller the girls next door som det egentligen heter :) haha såå bra det är ;)

På tal om ingenting, har jag och jens valt ring (inte 100 men 90% säker på att det blir den här)

hemma igen

hemma från stugan. skönt som fan med en vanlig toalett haha ;)
men saknar hundarna och familjen ;P Tänkte att jag skulle vila min stackars kropp nu när vi äntligen har lov från träningen, men icket. Jag har svullet knä och blåmärken överallt haha. för mycket pulka och bus med hundarna tror jag ;)

Ikväll blir det färga håret på syrran, nice :)

Bye!

Miniorernas film


Jag gjorde en tribute-video till miniorerna för att dom är så super söta! ;*

skulle ha vart :P

Idag skulle jag och jens haft 5 år om inte vi hade gjort slut ett tag och sen blivit tsm igen. Damn him! ;) Men snart blir det ringen, yeay!! ;)

Feber hela dagen, it sucks. Ville ju träffa min pärlor C&J! <3

Det är inte träning på jätte länge, vet inte vad jag ska göra, får abstinens !!!! NA in my heart! ;)

tisdag

idag, tvättstugan och packa inför påsken :) Sen Sm-möte..

Vill också tillägga ett tack till mina syskon Maria & Tommy; Utan er skulle jag inte klara mig, tack för ni finns, Älskar er!


DM = MASSA GULD!

Cheer Futures första tävling och det gjorde så bra att vi gick därifrån med masa guld!

Cheer Future Minior = GULD
Cheer Future A-junior = GULD
CF Sofia Lundbäck = GULD
CF/ACA Northern Allstars = GULD

CF Sofia Lundbäck Most Valuable Performence!!!
            
När miniorerna tog guld lovar jag att mitt hjärta stannade, tiden stod stilla och jag fattade ingenting! Det var och är den bästa känslan jag varit med om nånsin! Tårarna rullade och rullade från mina och annas kinder! Aldrig har jag känt mig så stolt! Just nu känns det lite synd att inte skicka dom till sm, men eftersom alla inte kan åka är det ingen idé, vi hinner inte göra om prgrammet och det kostar som fan. Istället får vi andra tävlande lag från CF åka till sm i nyköping och äga skiten ur resten av sverige!! ;)

4/4 2009 - En dag jag aldrig glömmer <3



RSS 2.0