Papa Smurf ;)

Kusmark (skellefteå) ihelgen med mitt hjärta. Trevligt att träffa pappa, malle och två av mina bröder. ja, och vovvarna såklart. Mys!

Alltså, sjukt facebook-less. Ändå fortsätter jag kolla där varje dag? Jävla drog haha.

Middag med syster ikväll och sen såg vi skräckis (såklart när vi är själva) Nu blir det sängen dock... eller ja, efter big brother ;))


Welcome to the theater - ReinXeed

En av låtarna från brorsans nya skiva (femte ReinXeed skivan) finns på tuben nu.
Fett bra. Stolt syster som vanligt.
Och ni får allt gissa vilken film denna låt handlar om ;)


<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/ZlBUoguAVKI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


I övrigt då, sitter här med nyfärgat hår. Bort med det röda.. Blev less.

Har släckt alla lampor här hemma och har bara tända ljus överallt och ser lite hockey såklart. Älskar skenet från mina nya lyktor. Så ia, här får du en bild på dom :)


Bra start

Dagen började inte bra. Kommer till jobbet och inser att jag inte har behörighet till rätt hus eftersom det är röd dag. Samt att nyckeln till utbildningslokalen är inlåst i receptionen. Och såklart regnar det..
Inget prov för mina supportelever då. Blev en liten konferenslokal i supporthuset utan datorer. Hmm, då höftar vi väl lite hela dagen.


Första gången på tio år; inget rm/sm

Vilken dag. Från början till slut. Nä fan, går och lägger mig så man är lite mer pigg och utvilad imorgon. Kanske mer glad också.
Tog mig iallafall mod idag och berättade för laget att jag inte följer med på rm. Jobbigt som fan att se deras reaktion.
Godnatt.


En efterlängtad tripp på staden

Staden med mamma och ia efter jobbet, kom hem med tre jättefina och stora lyktor till mitt vardagsrum. Är riktigt nöjd! Har till och med valt gröna ljus i mina lyktor och inte lila som allt annat hemma hos mig hehe;))
Avslutar med en bild på dom. God natt!

 


Sunny day

Jobba sen träning. Slitentjej.nu
Tar en kopp te med laxmacka hos mamma&janne sen sova.

 


överraskningen som gjorde min helg

Så fin. Så fin.
Älskar min Kim.

En prommis till blåsor, check!

Övertid varje dag, före samt efter passet. Det är livet som lärare på Telia. Men, det är lätt värt det. Älskar mitt jobb! Hur många ungdomar säger så egentligen.. Ja, inte är det många.

Längtar till helgen, mys och grill med hjärtat ;)
och nästa helg; mini roadtrip till underbara Skeå och Pappsen :D


Inget kan mäta sig mot Norrland

Känslan av norrland och Boden.
Doften, lukten och mitt hem. Underbart om än det är trevligt i södra Sverige med. Nu hem och se lite hockey :)
Jauret imorgon. Längtar.


Sommar och sol i götet

Ligger på hotellrummet och ska strax sussa.. Ääntligen! Så sjukt trött är man.
Haft utbildning hela dagen och lite till. Två dagar kvar men imorgon blir det bättre, då är man iallafall utvilad;)

Nä inte klagar jag på mitt rum och min utsikt ;)) trivs.

 


Love is really in the air.

Hejdådag idag, not my favorite. Menmen, snart helg igen och Hejdag;)

Ligger i sängen och försöker sova, uppenbarligen går det inte så bra eftersom jag skriver här.
Klockan ringer 03,50 imorgon. Taxin kommer 04,30. Mot Göteborg och vårkänslor till tusen. Ska jobba där fram till fredagkväll. Mysigt.

Haft en underbar långhelg med personer jag tycker om och bara tagit det piano. Vill ha mer av soliga lördagar! :)

Fick även hjälp av mitt hjärta att få upp nya hatthyllan, fiinfiint blev det!

Nä, nu blir det verkligen att sova.. Sleep tight everyone:))


RSS 2.0