Lilla Mammas Dag!

HejHopp! Veckan som gått, ja jag har jobbat och haft träning.. Som vanligt.
Igår begravdes Jannes mamma Berit. Riktigt fin men jobbig stund. Känslig som jag är, (precis som min mamma), rann tårarna i stort sett hela tiden. Sen skulle vi då bära kistan. Bland det jobbigaste jag gjort faktiskt, men det kändes så fint att få göra det för Berit. Gjorde det även för Janne.

Sedan blev det vin och tjejsnack hos maria med Maria, Anna S, Elina och Lisa :)
Hade SÅ jäkla trevligt brudar! Kvällen avslutades bra och idag blev det Try out med Cheer Future, jag höll i dansdelen och sen kikade vi på hur vi ska fördela lagen till hösten. Blir lite tricky men vi kommer äga nästa säsong iaf =)

Och så får man inte glömma lilla mamma idag,  det är ju Mors dag och allt!
Jag & Maria bjöd mamma på Sushi och sen fick hon en biobiljett som hon ville =))
Myspys var det!

Nu ska jag självklart sussa, jobb imorgon of course.

Avslutar med en bild på mig från igår.

Jag är din support, 90200.

Ska strax dra till jobbet, känner mig inte direkt pigg idag. Lite kaffe när jag kommer fram, great! Sålde som en tok igår, vet inte vad som hände, tänkte inte ens på det, kändes iaf roligt, sådana dagar ska man komma ihåg :)

Nästa torsdag drar jag och miniorerna till Malmö för att tävla riksmästerskapet i cheerleading. Är sååå taggad! Trots att vi kommer spendera större delen av helgen på tåget så kommer vi ha så sjukt roligt hela tiden:)
Bästa ungarna, Bästa tränarna!
På tisdag 31/5 har vi genrep i våran hall, alla är välkomna att komma & kika, dock inte filma. Vill inte ha något på tuben innan tävlingen såklart.

Men nu är det bara cykla till bussen och sen vara trevlig i telefonen hela dagen!


Nose to Nose

Flyttat klart allting idag. Nu är det bara flyttstädningen kvar.. MEN behöver endast städa sovrummet/kläkammaren då resten ska rotrenoveras. So Sweet!
Dock var jag ju så duktig och halkade när jag gick ned med de sista kartongerna. Trapphuset var nyskurat och då blev det lite för halkigt under skorna för mig hehe. Landande på svanken och armbågen.. Har jäkligt ont i armen, sjukt less på det, lite svårt att jobba med en arm. Tänkte iallfall åka dit imorgon och prova jobba, man måste ju kämpa lite hehe ;)

I torsdags slutade emma på jobbet, känns väldigt tråkigt faktiskt, kommer sakna henne oerhört! Hoppas hon får komma tillbaka i höst :))

Nu ska jag iallfall bjuda på en låt som jag älskar och sen lägga mig i sängen för att sussa, med ariel vid fötterna såklart :)


This is the fall of men

Telia goes Lila. Me like. Nu byts allt på jobbet ut till nya loggan och nya färgen, känns bra, lila is the shit!




Flyttat de flesta kartongerna idag, kul att det är på G nu =)
Ikväll blir det mat med syster och statte sen eurovision (samt cheesecake) at erikas place.

Ha en awesome lördag folket!

lugg eller inte

skit sugen på klippa lugg igen.

JA / NEJ ??
SNE / RAK ??





så svårt att bestämma mig hehe

lever i kartonghögar

idag tävlade Cheer Future juniorer på cheer SM i Borås. Riktigt mäktigt att kunna sitta hemma i soffan och se på tävlingen live! Hoppade och skrek under hela juniorernas program. Dom var såå bra, bättre än nånsin! Juniorerna knep fjärde platsen och hela norrland bugar. Nu är det upp till mina miniorer att göra minst lika bra ifrån sig på RM i malmö 4 Juni. Jag är så peppad på att dra nu! När jag såg tävlingen hemifrån idag, insåg jag att, Ja det är de här som är mitt liv, kommer aldrig lämna sporten!

Just nu sitter jag i min halvtomma lägenhet och ser big brother, blir en ensam natt men så äre : )
ska packa en till kartong nu och lägga mig i soffan för att kika lite på tv.

Never easy.
Teaser på brorsans nya album!


RSS 2.0