torsdag

drog till lule med syrran igår, inhandlande ett par tygskor till LK, t-shirt på monki för 25:- (helt otroligt i know), och lite stuff på make up store som vanligt haha. Sen bar det av till hälsans hus och träning. Sista innan uppvisningen nu på lördag. Men kom inte, det kommer suga haha.

Har slutat jobbet nu iaf, och håller på att tvätta lite grann & packar om vart annat. :)

-Längtar till flytten, det kommer bli supernice!-



GRATTIS JOHANNA 19 ÅR IDAG!!! LOVE YA SWEETIE PIE!


Onsdag

Hade tråkigt i måndags så jag gjorde lite snygga sommar highlights ;)) Blev nöjd faktiskt :P

Har funderingar på en remake av bloggen, inte för att det är något fel på designen, Löve it. Men skulle nog kanske vara sugen på vit bakgrund? vad säger du sara? ;)) är jag jobbig nu :P Haha.
Men alla som känner mig vet att jag byter stil typ varje dag på grejer så haha ;P

Träningen igår, Helt värdelös alltså. Inte för att jag vill säga något elakt om någon för jag tycker om mitt lag, men man kommer inte några dagar innan en uppvisning och tror att man ska kunna vara med. Det förstör ju så mkt för resten..

ajja, ska till maria och fika nu. får fortsätta min klagomur senare ;))

PUUSSS!


Beställt kläder från Halens.se

Beställde en ny bikini idag, från Halens(se bild). Standard, jag vet, men så snyggt med shortsen till som jag också beställde. Ville ha brun, men det fanns inte i min storlek i både bikini och shorts så det fick bli traditionella svart :)) Men det blir nog super nice :)) Beställde även en tröja till Jens, en blå randig huvtröja. Kommer sitta perfa på min snygging ;)
Gillar den modellen på bikinin eftersom det är bygel (mkt viktigt om man skall kunna bada i den utan att tuttarna hoppar iväg) och det är knyt i nacken, snyggt som satan ;D


hemma efter helgen

har kommit hem från forsnäs nu, är helvetes mycket bakis haha. fattar det inte ;)

igår var jag, tommy, jens & jimmy ute med båten på andra sidan älven och badade/fiskade. Men när vi skulle hem pajjade ena åran 5 meter från stranden, så jens (modig som han är) hoppade i vattnet och agerade motor. Dock har han ingen kondis och orkade inte så långt haha.. Lite panikslagna som vi alla var kom vi på att  om nån ror sakta med den hela åran och nån annan ror med den trasiga åran fort så kan vi kanske ta oss rak över älven iaf. efter mycket om & men kom vi till andra sidan där jag fick hoppa i och dra båten i land. Där fäste vi båten i en sten och promenixade upp genom skogen till forsnäsvägen och hem. Det var lite mer än en kilometer hehe. Tur att vi hade öl med oss i en påse ;)

Nu blir det film och mys med en stor kopp te för imorrn äre jobba igen... buhuu. ;))

Jo just det, hittade en bra sida genom min syster där det fanns en liten rolig tävling, som jag tycker alla ska kika in på ;) http://www.improveme.se/malin/36921

flyttar snart

jobbar och står i med annat så bloggen blivit lidande, men nu jävlar får ni ett nytt inlägg ;))

Idag har jag den glada nyheten att berätta. Jag och jens har nu skrivit på kontraktet för vår nya lägenhet, en tvåa på 66m2. Så skönt med sovrum haha;))
Anledning till flytt; Vi hyr i andra hand (insattslägenhet) av min låtsaspappas mamma och surkärringarna i vårat hus vill inte skriva på ett nytt kontrakt till oss för att på nåt vis tror dom att vi inte bryr oss i fastigheten om vi inte äger lägenheten. Hel sjukt jag vet. Men som mamma sa; Inte kommer dom bry sig mer i trädgården bara för att dom äger lägenheten. Ska bli skönt att få slippa bo i ett hus där man inte känner välkommen hem..

Så nu hoppas jag bara på nya tapeter.. ska tjata och tjata ;D hehe

Nu dollarstore med syrran och korven sen färga hennes ögonfransar :)) l8er; mario kart och börja packa lite vinterkläder and annat stuff som inte används. :))

No more surkärringar som letar saker efter att få klaga på...

Målat mammas hall idag bl.a..

Nu har jag beställt löshår! Såå roligt. Det är clip ons så jag kan ta av och på dem när jag vill :)) Det bästa är att dom går att färga med hårfärg så när jag blir rödhårig igen till hösten, kan jag fortfarande använda dom, wihii ;P

Hade träning idag (inte haft det sen sm typ haha). Mkt roligt, josefin var ju där och allt :D Lät som om hon skulle börja om med oss nästa år, sviiiiin kul!! ;D Annars vare det typ 5 från NA och resten a-jun. engagemang NA!!

Nu ser jens på nya terminator ( jag slutade se för en halvtimme sen för den för alldeles för Kass! )

Fest ihelgen, Massor med skojj. Frida & Agnes kommer ju hit så det blir ett riktigt tjejmys! ;D

Btw, mitt knä håller på att döda mig!!!!!!!

Mitt nya sminkbord. Såå Nöjd!




Nu bär det snart av till forsnäs igen,mys och godis hela helgen hehe ;))

Cyaaaaa! Trevlig helg:)

måndag, solen är borta

bloggar inte så mkt nu för tiden, har massa annat för mig helt enkelt. Har typ aldrig tid för datorn numera hehe, ska nog ta det som ett gott tecken ;))

Har iaf fått upp mitt sminkbord nu, helt jävla perfekt är det!! Thx Älskling! ;*

Jobbar inte idag och jens jobbar till sju, har haft svintråkigt hela dagen och försökt hitta på saker att göra, men det slutade med tv. Fast tommy, kalle & ellen kom förbi en stund iaf :))

Beställde ett chip till vårat wii förra veckan och igår när vi skulle sätta in det visade det sig att man måste specialbeställa en jävla mejsel från nintendo. Så nu måste vi vänta på att den ska komma, bajs också.,

Nu ska jag väl ta lite käk och invänta jens :)))

VARS ÄR SOLEN??!!!



RSS 2.0