Lugn Helg

Varma mackor, te, snarra, hostmedicin, regn ute, onepiece, The Matrix, endast jag & mitt hjärta.. Ja, det beskriver min lördagskväll. Nöjd tjej.
 
 
Och grattis Morgan på din födelsedag! Hoppas den var awesome ; )
 
 
 
 

Lite nytt

Kim har köpt nytt rumsbord, vilket råkade hamna i min lägenhet hihii. Till det köpte jag(vi) en Fet matta som han fick välja faktiskt :) Väldigt fint och trevligt blev det :D
 
 
och en sak till som är bra, Morgan och Linnea har äntligen flyttat hem!! Nu är det bara Tommy som saknas så är vi alla "Johanssons" på plats ;))

Feeling lucky today

Haft en bra helg med ett bra avslut. Lägger mig nu och sover för att invänta lite nya äventyr på jobbet imorgon, spännande :)
Tyvärr har min snygga utsikt från andra halvan av sängen precis farit och jobbat menmen kort vecka och lång helg väntar. Happy.

Blev avskedsmiddag(sushi of course) för anna idag som flyttar till det stora USA imorgon. Cheerpartners in crime på varsin sida av atlanten får duga;)
Kommer sakna dig pärlan <3


ingen sol i juni

Haft en bra helg. Nu hoppas jag på en bra vecka. Kanske lite sol? Hade inte suttit fel ;)
Midsommar nästa vecka. Känns inte så, sommaren har ju inte kommit fram ännu. Känns som detta kommer bli en sommar i vinterjackan. ge mig värme!



Helt galet vad jag tycker om dig.
Saknar dig hela veckorna. Längtar till vintern ;*



Då tar vi helg ;)

Grattis alla studenter idag! Älskar att se vagnarna åka förbi jobbet. Alla är så lyckliga och glada, just i den stunden på vagnen finns inga bekymmer. Hade velat ta om min student, göra hela dagen till en bra dag att minnas. Utan bråk och utan att behöva vara nykter och läggas sig tidigt pga uppvisning dagen efter ( dock var det en uppvisning jag aldrig glömmer, hur fränt som helst att vara med Robert wells och gänget ;)
Tycker ändå lite synd om studenterna idag, inte kul att gå ut i det här skitvädret.

Sitter nu på bussen mot min kärlek. Är i behov av kramar idag ;*

Avslutar med en halvkass bild från min student -08 :)


6juni

Vilken nationaldag. Inte min dag iaf. Går nog sover ist.


Uppdatering från Cheerleading RM

Har varit dålig på att blogga på senaste men täntke uppdatera er angående cheerleading RM från Borås 26-27/5. Jag var ju som sagt inte själv med då jag inte fick ledigt men min förening cheer future skickade två lag,
Juniors och Seniors.
Mina underbara juniorer satte sitt program klockrent och resulterade på en 6:e plats av åtta, vilket vi är väldigt nöjda med eftersom det är första gången dom tävlar i juniorklassen samt att som sagt satte allting! Är jättestolt över dom! <3
Våra seniorer och andra sidan, knep en 3:e plats av tio! Samt det finaste priset man kan få, Most Valuable Performance. Mest minnesvärda programmet av alla tävlande lag enligt domarna. Galet. Vilket RM. Båda lagen åkte hem gråten i halsen av stolthet och ett stort leende. Precis som det ska vara.
Själv satt jag hemma och grinade hela helgen för att jag inte var där och delade denna underbara upplevesle.

CF Juniors:


CF Seniors:

Nu trivs man :)

Myser med sötaste Billy-bus :))


RSS 2.0