"When you see my face hope it gives you, hope it gives you Hell"

Ikväll blev det girls night out på far east med maria och faster anne-marie, förrätt huvudrätt efterrätt & en kall sen var kvällen aaawesome ;D hehe. Efter det har jag färgat håret på ia, så nu är hon ginger for real. Ni vet vad dom säger; "Gingerkids has no soul" hahaa. Ja ia, vi mobbas i den här familjen ;D

Såg att flera gjort den här grejen på facebook, så tänkte why not;D
Det är en lista där alla svaren måste börja första bokstaven i ditt förnamn.
Jag är: Kaxig
Jag vill: Kramas
Jag har: Knäppa vänner
Jag är rädd för: Kartongsmugglare
Jag är inte: Kass
Jag sjunger: Knasigt
Ett djur som jag påminner om: Katt
Jag älskar: Kärlek
Hähä ;D


Kommentarer
Postat av: Maria

Det borde stå "Jag har: Konstigt nog bara min systers kläder" :P Iofs, kan inte hjälpa att jag är bäst.



Även utan själ, oh yeah.

2010-09-29 @ 20:51:26
URL: http://minigamer.webblogg.se/
Postat av: kristin

haha nisse!

2010-09-29 @ 22:30:51
URL: http://kristiiiin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0