Try to take us down

Idag blev det middag och födelsedagsfika hos mamma och janne för min lilla platsbrorsa markus som fyllt 15år :))
Fick ett halsband av m&j också, det var i guld
med riktiga bärnstenar, mkt mkt fint :D

I övrigt har min dag varit ganska obetydlig, städat lite och haft mig ;P Funderar på att börja packa eftersom jag och Maria åker till våran kär far imorgon:D Vi ska vara hundvakt åt mysvovvarna och ha syskonmys :)) Håller tummarna för att vår bror Stefan kommer och hänger med oss också eftersom han bor i skellefteå:P Och ja, jag lämnar hund&gubbe hemma i deras ensamhet hela helgen haha.

Ey! Vill fortfarande ha tips inför halloween, så bring it läsare! ;D


Jag som hjärter dam förra året ;P

Kommentarer
Postat av: Janne

Jag har inget speciellt tips att ge dig inför halloween! Det enda jag kan säga är att vad du än ska ha för utstyrsel så ska den gå nedanför knäna, helst till fotknölarna.Lycka till!

2010-09-03 @ 10:15:32
Postat av: Maria

Jag har lite funderingar, vi kan ju brainstorma i helgen :)

2010-09-03 @ 11:27:01
URL: http://minigamer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0